• Nightingale

    Karlstadbrudar!! Del 2

    Hej!

    Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!

    Välkomna hit alla Karlstadbrudar!

  • Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2
  • stbm

    Hej! oj vad länge sedan jag var här... hur är det med alla? Vad har jag missat sedan slutet på maj... :D

  • stbm

    är det någon här som har/känner någon som har anlitat Fotograf Martin Götenstedt (tror han bara kallar sig fotograf martin) från molkom? är ni nöjda? och vad kostadet det?? vi har funderat lite på att anlita honom...men är inte helt 100 ännu

  • Nightingale

    GME: Festat med svensexa? Det var inte min sämre hälft?

    De var på BMB i lördags!

    Vad skoj att du hade skoj på möhippan, jag tror att min blir på fredag eller lördag.

  • Nightingale

    Jag har stor morgongåvepanik!!

    har ingen aning om vad jag ska köpa till honom! Herregud.... Han är SÅ SVÅR att hitta på saker åt, han är ingen smyckesmänniska. Funderade på en tatuering ett tag, men ärligt talat så vet jag inte om han är så sugen på det längre.

    Några förslag? Vad ska ni ge?

  • Vi2alltid

    USCH jag har legat hemma med hög feber i flera dagar! Har inte tid med det nu!!!! *ynk* Nu verkar febern ge med sig men jag är fortfarande dålig... tur man har bärbar dator :)

    Nightingale: Jag har oxå haft lite ångest över det där, vi har dessutom sagt att vi inte ska ge varann några dyra presenter, vi har ju änå delad ekonomi och vill hellre lägga pengar på resan.
    Men jag hittade en sån där bok som heter "En kärleksförklaring" där man fyller i lite om första dejten och vad man kände då och hur det gick till och var vi bodde ihop första gången, osv osv
    Men sånt passar ju tyvärr inte alla, jag har ju en grabb som gillar att prata om sån och återuppliva gamla minnen :)

    Annars kanske du kan ge honom en upplevelse? Hoppa fallskärm eller nåt :P

  • GME76   080802

    Nej men gud va coolt . Hur såg han ut? Jag hade vit kort klänning, slöja och dansade barfota i schlagerbaren fr 22-tiden . Ska inte ge ngn morgongåva. Skulle jag gjort det så skulle det bli en töntig secret box . Inte töntig på riktigt alltså men inte speciellt påhittigt. Skulle vara kul att göra sensuella/läckra bilder hos ett proffs, faktiskt.


    Nightingale skrev 2008-07-15 21:07:38 följande:
    GME: Festat med svensexa? Det var inte min sämre hälft?De var på BMB i lördags! Vad skoj att du hade skoj på möhippan, jag tror att min blir på fredag eller lördag.
  • Nightingale

    Han hade tyvärr blivit av med kycklingdräkten på BMB. Vilket jag tycker var synd, annars hade han ju blivit lättigenkännlig. Men de kom oxå dit vid 22.

    Frågade honom nu, han minns ingen möhippa, tyvärr! Han började dricka kl 12 på dagen så det är kanske inte så konstigt.

    jag är oxå sugen på en secret box, men jag vet inte om jag har råd.. Skulle vara om ngn kompis som är fotogra (har 2 st) kan fota.. Men jag är inte så pigg på att stå i underkläder (typ) inför dem.

  • Mirri

    Vi2alltid: Jag gjorde ett eget album baserat på "en kärleks förklaring" men jag ville ha plats för minnessaker och gamla foton och sånt också så jag gjorde ett eget. Eller gör. Han är ju så himla nyfiken bara så det är svårt att få tid att göra klart det.

    Ikväll ska vi prova viner. Vi ska ge bort en flaska vin och choklad till alla som hjälpt till lite extra(ekologiskt så klart och rättvisemärkt). Vi får hjälp av några kompisar, de var inte svårövertalade Choklad har vi redan provat. De hade fixat chokladprovning på min möhippa med bara rättvisemärkta chokladsorter. De känner mig väl mina vänner

  • Vi2alltid

    mirri: det var ju skitsmart! varför är inte jag så kreativ?? :)

  • Mirri

    V2alltid: Det är inte så svårt Men den som går att köpa såg faktiskt jätte fin ut.

    Efter 6 provade flaskor vin och lite nice baksmälla idag kan jag för övrigt rekomendera Dolce Vitas kravmärkta vin Monica såhär dagen efter vinprovningen. Idag ska jag prova klänning. Aaaah två veckor kvar!

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2