• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

    Japp, det var Kristinaboden jag menade. Måste man tidsboka där?
    Får väl ringa o höra efter.

  • Mickes tös

    Jag vet inte om man måste, men jag tyckte att det var en fördel så att man får den hjälp och den tid man behöver...

  • Sarah84

    Mickes tös skrev 2008-01-02 12:45:11 följande:


    Jag vet inte om man måste, men jag tyckte att det var en fördel så att man får den hjälp och den tid man behöver...
    Har de fina klänningar där inne? Kanske skulle dit & kolla efter modeller. Mitt typ är köpt i Thailand & har en som syr. Men skoj & titta på olika modeller.
  • rosalin

    Hej hej
    var ett tag sedan nu
    vad bra att du startade en ny tråd Mickes tös

    Ang Kristinaboden så behöver man nog tidsboka. Jag var iallafall inne en sväng när jag var på stan och tösen sov och tänkte att gud va bra då kan jag hoppa in och prova lite kläningar i lugn och ro. Men inte då, jag var tvungen att boka en tid. Titta på kläningarna gick dock bra.. Jag tittade och blev mest deprimerad, gillade inte klänningarna alls (det var då jag hade min släng av "kommer aldrig att hitta en klänning som passar mig..") Så, nej jag tycket inte de hade fina kläningar, men det beror väl på vad man gillar för typ. Det fanns iallafall inte speciellt mycket olika att välja på, utan jag upplevde kläningarna som rätt lika..

  • Pärlhönan

    Tråkigt, då får man väl se om deras klänningar faller en i smak. Annars har jag lite andra klänningar på gång


    rosalin skrev 2008-01-02 22:41:04 följande:
    Hej hejvar ett tag sedan nuvad bra att du startade en ny tråd Mickes tösAng Kristinaboden så behöver man nog tidsboka. Jag var iallafall inne en sväng när jag var på stan och tösen sov och tänkte att gud va bra då kan jag hoppa in och prova lite kläningar i lugn och ro. Men inte då, jag var tvungen att boka en tid. Titta på kläningarna gick dock bra.. Jag tittade och blev mest deprimerad, gillade inte klänningarna alls (det var då jag hade min släng av "kommer aldrig att hitta en klänning som passar mig..") Så, nej jag tycket inte de hade fina kläningar, men det beror väl på vad man gillar för typ. Det fanns iallafall inte speciellt mycket olika att välja på, utan jag upplevde kläningarna som rätt lika..
  • Mickes tös

    Jag kan inte riktigt säga hur utbudet är för jag hade bara pronoviaklänningen i huvudet när jag var där och prova så jag minns inte så mycket , förutom de bilderna jag har tagit, och där tycker jag dock att det är väldigt olika klänningar jag har provat...

  • Thailand 08

    Hej brudar: I den gamla tråden var det någon som sökte sömmerska i skaraborg.Jag har pratat med en tjej som ska korta av min klänning.Är någon intresserad så har jag nummer o adress

  • Birella

    Thailand 08 skrev 2008-01-03 11:10:24 följande:


    Hej brudar: I den gamla tråden var det någon som sökte sömmerska i skaraborg.Jag har pratat med en tjej som ska korta av min klänning.Är någon intresserad så har jag nummer o adress
    Ja det var jag som undrade om en sömmerska!! Måste sy in min klänning en del, så det vore kanske något, vet du om hon är bra?
  • Thailand 08

    Ja det är hon. Atelje fingerborgen 0510-67776 öppet må,ti,to till 18 (lunch 13-14) Jag ska dit i eftermiddag och korta av min klänning

  • Birella

    Thailand 08 Online: Tack för tipset! Jag ringde henne, o hon låt ju trevlig så det blir nog en tripp till Lidköping i nästa vecka. Känns skönt att få "färdigt" klänningen snarast möjligt

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2