• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • malinlars

    ni skriver å skriver.. riktigt kul att läsa!

    Vet faktiskt inte om jag skall ha korsett elle BH. Skall också ha axelbandslös klänning, men skall nog prova lite.. Måste ju kännas rätt för hela dagen!!

    Nu har jag fått byta val av tärna.. hade inte frågat min kompis om hon ville vara min tärna.. men härmodagen berättar hon att hon inte vill vara det. Kändes först väldigt ledsamt eftesom jag tänkt mig henne.. Men sen ganska bra eftersom jag ännu inte frågat.. Vill ju ha ngn som vill vara tärna till 100 %!!

  • 31 maj 2008

    Malinlars - varför ville hon inte vara tärna? Jag skulle bli jätteglad för att bli utvald. Men självklart vill man ha någon som vill till 100 %, så det var ju bra att du kan fråga någon annan.

  • stenbruden

    Gokväll... ingen här men jag frågar ändå..
    Zlemma - Vågar man beställa underkläder på nätet?? Jag får prova 10 bh:ar innan jag hittar en som sitter bra.

    Amor
    Hoppas du kan få hjälp av läkaren!! Aj aj, krya på dig! Tycker synd om dig!!

    Malin
    Varför ville hon inte vara tärna?? Konstigt.. Men det var ju bra för dig att veta innan du frågade!

    Nu drar jag till stugan fre-sön, ska vara ledig imorn! Jag tittar in på måndag!
    Ha en toppen helg, KRAM till er alla!!

  • Astriden

    God morgon tjejer,
    underbart skönt med fredag!!

    Men, Malin varför vill hon inte???
    Hur tog hon upp det?

  • Amor Eterno

    God morgon!!

    Underbart att det är fredag!!! Jag har e-mailat med mina gammla reseledare vänner vi har ju inte träffats på 3 år nu skall vi ha en Madeira reunion i januari så himmla glad :)

    Malinlars: Oj oj varför ville hon inte vara tärna :)

    Jag har aldrig varit det men skulle älska om någon frågade mig :)
    MEn som du säger bättre dock att hon säger nej nu och du får en som engagera sig 100%.

    Håller med dig stenbruden, jag vågar inte beställa just bh ifrån nätet så an måste prova 10 st inann de sitter som de ska...

    Annars en lugn fredag för min del!!!

  • mrsD

    hej hej allihopa!

    härligt me fredag, iofs va jag "ledig" igår så känns som en riktig långhelg, skönt!

    igår sydde jag 40 rispåsar.. hihi, d va riktigt roligt! sen ringde en kompis o berättade att de ska gifta sig 15 juni.. o vi gifter ju oss 19 juli.. va glad för hennes skull o vet att våra bröllop inte alls kommer va likadana o sådär, men ändå.. kontig känsla.. e man en dålig människa för man inte är helt glad?

  • Astriden

    Åh, mrsD.. förstår precis vad du menar!
    det är ju inte så att man missunnar men ändå.. känns inte helt kul. Man vill ju lixom stå i centrum & inte jämföras på sin speciella dag.

  • Majsis2008

    Jösses vad ni skriver...känner mig lite efter och utanför...hmm
    men nu är det helg, ska till allum och kolla fars dag present men vet inte vad....och ny mobil med, måste sänka mitt abonemang, ligger så högt och finns ju ett sånt smart nu som jag vill ha....

    idag åker handpenningen in på serenitys konto, sen sys den upp, så jag kommer den inom en månad hoppas jag, i jan- mars tar hon ju inga beställningar....

  • Astriden

    Puffar lite

    Torsdagen 22/11:
    Astriden,Grundsund, Barba, malinlars, amor, Stjärngudinnan (6)

    Lördagen 24/11:
    Astriden, Majsis, Barba, malinlars, amor,
    MrsD, EV stenbruden (7)

    Kom igen nu tjejer!
    Vart har Valkyriana, Joji, LindaochLinus & alla andra försvunnit?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008