• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • malinlars

    det där med bakfylla är inge vidare.. usch.. Jag brukar vara dålig i två dar!!

  • Majsis2008

    hehe nä så illa e d inte, nu e d bra med den delen, var lite trött bara...e mest arg nu för min bror var ute med sin tjej och två par, alla har barn i samma åldrar o barnfria, dom bowlade, blatte killar stötte på tjejerna som sa nej till dom hela tiden, då ville dom väl hämnas och slog ner killarna, sparkade på en av tjejerna så hon inte kunde stå, slängde in min svägerska i en ruta så hon decka...blir så arg och man får ju ännu mera fördomar mot invandrare, tyvärr när dom gör så här kan jag bli så hatisk mot dom...kunde ju gått riktigt illa, man vet ju inte vem som har vapen på sig...

    tur stig centers mack är kamera övervakad och tror även bowlinghallen är det...

  • malinlars

    Fy fasen!! Att ett NEJ skall vara så svårt att förstå!! Jag håller med dig, det är svårt att inte få fördomar när sådant händer. Gud vad läskigt!!

  • Majsis2008

    ja, d e riktigt läskigt, och dom som sett fram emot denna kvällen så länge så blir den förstör genom detta och att dom får sitta på akuten till 7 på morgonen..

  • malinlars

    Nää.. det är ju inte klokt. Hoppas att de får tag på dem som gjorde detta!!

  • Astriden

    Tycker fruktansvärt att din svägerska & d andra blev misshandlade majsis.

    Men jag vill även tillägga att det är inte rätt att dömma människor pga ursprung.
    Jubelidioter utan hjärna finns blande alla folkslag, har inget med hudfärg, religion eller ursprung att göra.

  • malinlars

    håller med dig astriden.. så är det ju verkligen! Fördomar har vi alla, men det gäller ju att inte "dra alla över en kam".. eller hur man nu säger..

    Håller på å pysslar lite.. fick sån inspiration av dig Nina.. kul
    Gjorde en ask som favor till gästerna.. i vitt men det är kul å testa innan man köper de riktigta papprena.. nu vet jag också vad jag skall pyssla med på pysselkvällen.. HIhi..

  • malinlars

    SItter nu å kommer inte ihåg hur jag vände på pappret i word.. herregud.. inget fungerar.. är det någon som vet hur man gör.. Gjorde det för en vecka sen.. men men..

  • BarbaBruden

    Jag har oxå tjuvstartat pysslekvällen! Har lim på ringrarna och en sambo som är sur. Satte honom på att stansa hjärtan på överblivet papper.....vilket han tyckte var pest!

    Se mina askar i galleriet!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008