• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

    hej allihopa!

    jag är JÄTTELESSEN, men jag kan inte komma på fredag.. *gråter* hade verkligen velat träffa alla "nya" o "gamla"

    Det måste bli fler träffar!!!

  • Zlemma

    Idag har jag fått paketet som jag beställde från efavormart.com, det tog exakt åtta dagar från beställningen tills jag hade det hemma. Superfort tycker jag. Det var fina grejer och jag är mycket nöjd!
    Det enda som är lite synd är att det förmodligen är armstöd på stolarna i festlokalen och då kan jag inte använda stolsöverdragen. Men de borde ju gå att sälja i så fall?

  • Amor Eterno

    Okej vad kul Zlemma så det gick så fort!! Skall nog vänta en stund med min beställning!!

    Grundsund var skall ni gifta er?? Här i göteborg??

  • Astriden

    Fredag 2/11
    BRYGGERIET kl 19:00

    Stenbruden
    Astriden
    Barbabruden
    Amor Eterno
    malinlars
    Valkyriana

    Jag bokar imorgon em.

  • Grundsund

    Vi ska ha bröllopet i Grundsund och festen ska vara på hotell Gullmarsstrand i Fiskebäckskil.

    Zlemma, vad är det du har beställt?

  • Grundsund

    MrsD; vad roligt med Lysekils kyrka! Var ska ni ha festen någonstans? Har du koll på någon bra frisör däruppe? Jag är lite kluven för jag vet inte om vi ska ta kort i U-A eller L-kil och det avgör lite...

  • mrsD

    Grundsund - vi ska ha festen på oscars, det var d självklara valet då jag bott i lysekil i tre år=)

    Frisör.. nja... har inte megakoll.. men vet att frisören vid kungsgatan ska va bra, vet inte va hon heter bara.. kanske kan återkomma? ska höra me en kompis.. vet att de har nagelstudio o sådör oxå...
    Min storebors (som oxå är vår toastmaster) flickvän ska fixa hår o smink, så jag behöver inte boka ngt.. känns ganska skönt, för d e ju ngt man vill att d blir perfekt!

    vi ska fotas i lysekil, av lasse robertsson, hört massa gott om honom! har ni bokat fotograf eller avgör staden vem det blir?

    Va roligt att d är ngn annan som ska gifta sig där uppe! d e ju såååå fint!!

    Såg ett bröllop o grundund när jag var på kristineberg, var helt underbart.. en vårkväll när solen gick ner.. my god!

  • Zlemma

    Grundsund: Jag hade beställt stolsöverdrag, sidenband, satinpåsar, knivset till tårtan och lite annat småplock. Frakten var ganska dyr, men å andra sidan så var grejerna i sig väldigt billiga!

  • Grundsund

    MrsD: Jag funderar också på att boka Lasse. Har skickat en förfrågan om priser men inte fått svar ännu.

    Förstår att ni väljer Oscars! Det är väldigt fint, härlig park att ta vackra kort i och närheten till havet. Har en kompis som var där på bröllop förra året och m2b har en bekant som hade sitt bröllop där nu i september. Det hade varit toppen!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008