• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Stjärnis

    MrsD: Jag köpte också sådana på Ikea förra veckan, blir perfekta rispåsar eller presentpåsar Sen köpte vi en massa transparenta miniljusslingor också som vi skall dekrorera ett antal pelare med i vår festsal... Jag läste tidigare i tråden att du var klar med ditt festprogram. Du har inte lust att maila mig med? Visst fick du min mailadress eller fick jag bara din?

    Barbaruden: Ja, visst blir det. Det är lite trist för dte äår nästan bara på helgerna jag hinner gå in på BT. Vad har du för dig idag då? Själv ska jag snart ha lite filmmys med ngr vänner..

  • Stjärnis

    Usch, såg att jag stavade som en kratta i mitt förra inlägg, skyller på att jag smuttar på ett glas vin

  • BarbaBruden

    Sjärngudinnan
    Vin??- Blir avundsjuk.....Nej inga bebbar på G!

    Jag sitter hemma, den blivande är i skolan. Mina helger brukar vara fyllda tillbredden så det kan vara ganska skönt att göra inget....

  • Stjärnis

    Barbabruden: Är han i skolan på lördagar? Hur går det med er planering då?

  • BarbaBruden

    Stjärnbruden
    Pluggar inför tentor....Men nu har han kommit hem och vill ta med mig på en tur till Thai haket....

    Planeringen? Jo, i full gång! Har insett att man kan bli utbränd av att planera bröllop.....Eller vad tror ni?

  • Stjärnis

    Barbabruden: Åh, vad gott. Har också käkat thai med några tjejkompisar. De har precis dragit sig hemåt.. Ja, att planera bröllop är lite lätt stressande men det är ju tur att vi är ute i god tid så att man kan ta lite i taget!

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Har gått upp för en halvtimme, idag är det m2b som fixar frukost så då passar jag på och tittar in här..

    Jag tittar oxå på favors och hur detta skall gå till, jag har ju fått lite ideér ifrån USAoch skall se om jag kan fixa detta här :)

  • mrsD

    stjärngudinnan - e hos mamma i helgen men mailar när jag kommer hem!

  • Majsis2008

    Usch vad trött jag e idag...och irreterad på mian jävla finnar jag har hela tiden. vet inte vad man ska göra för att få bukt med dom. Vill ju inte ha massa utslag i ansiktet när jag sminkas inför bröllopsdagen. Lite men inte så mycket som jag har...suck. man kan bli deppig för mindre..

  • mrsD

    majsis - har samma problem.. märkte ingen skillnad när jag slutade me p-pillrena först, men nu! hua va finnar d har ploppat upp..
    brukar nästan aldrig ha finnar annars, men nu e huden alldeles knottrig... usch.. o d som ska va hemligt att vi slutat me preventivmedel, nu får man säga "ehhh,. ja jag åt mycke choklad i helgen" haha

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008