• Hoppfull Romantiker

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Mitziemoe

    Nä det e inte helt fel... min katt håller för tillfället på att äta upp hundmaten...*muttrar*

  • Lady o Lufsen

    Mitziemoe :

    Inte muttra Kisse också hungrig!!! "Man tager vad man haver" sa...

  • Mitziemoe

    Lady o Lufsen

    *skrattar* jo men då kan han ju äta kattmaten... fast jag har vant mig dom brukar byta matskålar me varann..*hehe*

  • Lady o Lufsen

    men varför ska man äta kattmaten...? Den får man ju VARJE dag!!! Hundarna verkar ju tycka att den där maten är SKITGOOOOOD så den måååååste ju bara prövas!!!!!

  • Mitziemoe

    Nja dom äter hellre kattmaten faktiskt... *skrattar* dom e lite knasiga... men fruktansvärt söta...

  • Hoppfull Romantiker

    Va kul med folk här, jag blev INTE #100 men glad för det, kul att folk är här. Igår handlade tråden mest om sagobröllop och prinsessklänningar med maräng och puff *s* Kan prata om annat ikväll

  • Lady o Lufsen

    Mitziemoe :
    I know...har fyra stökiga, intressanta, keliga, hårande, jamande, spinnande, busiga, klösande, hungriga, härliga, älsade katter!!!!!!!!!

    Skulle min man tvinga mig att välja ( nu skulle han aldrig våga det men...) så skulle dom gå först

  • Mitziemoe

    Lady o Lufsen

    *skrattar*
    Djur e underbara!!! Alla blir jämt så förvånade över att våra hundar e bästa kompisar med katten... Dom e supersöta när dom ligger och gosar me varann!!!

  • Emma1982

    Det kan man inte säga om vår hund, han älskar att jaga dom, men stannar dom och vänder sig åt vår hund, backar han och blir livrädd..... ;)

  • Lady o Lufsen

    ...och våra katter är bästa kompisar med marsvin och dvärghamster!!!

    När marsvinet hoppar runt på golvet så går alltid någon katt in i buren och tar sig en tupplur...
    Fast det tror ingen på- ingen som INTE har sett det...

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!