Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Nä det e inte helt fel... min katt håller för tillfället på att äta upp hundmaten...*muttrar*
Mitziemoe :
Inte muttra Kisse också hungrig!!! "Man tager vad man haver" sa...
Lady o Lufsen
*skrattar* jo men då kan han ju äta kattmaten... fast jag har vant mig dom brukar byta matskålar me varann..*hehe*
men varför ska man äta kattmaten...? Den får man ju VARJE dag!!! Hundarna verkar ju tycka att den där maten är SKITGOOOOOD så den måååååste ju bara prövas!!!!!
Nja dom äter hellre kattmaten faktiskt... *skrattar* dom e lite knasiga... men fruktansvärt söta...
Va kul med folk här, jag blev INTE #100 men glad för det, kul att folk är här. Igår handlade tråden mest om sagobröllop och prinsessklänningar med maräng och puff *s* Kan prata om annat ikväll
Mitziemoe :
I know...har fyra stökiga, intressanta, keliga, hårande, jamande, spinnande, busiga, klösande, hungriga, härliga, älsade katter!!!!!!!!!
Skulle min man tvinga mig att välja ( nu skulle han aldrig våga det men...) så skulle dom gå först
Lady o Lufsen
*skrattar*
Djur e underbara!!! Alla blir jämt så förvånade över att våra hundar e bästa kompisar med katten... Dom e supersöta när dom ligger och gosar me varann!!!
Det kan man inte säga om vår hund, han älskar att jaga dom, men stannar dom och vänder sig åt vår hund, backar han och blir livrädd..... ;)
...och våra katter är bästa kompisar med marsvin och dvärghamster!!!
När marsvinet hoppar runt på golvet så går alltid någon katt in i buren och tar sig en tupplur...
Fast det tror ingen på- ingen som INTE har sett det...