• Jeenny

    Jobbar =(

    Fler som har M2b som jobbar en fredakväll? Sitter här ENSAM å har tråkigt =((

  • Svar på tråden Jobbar =(
  • Jeenny

    Plåster: Nä d e sant... Men d känns ju för tidigt att somna :P
    linkon: Ta d där varma badet å bara NJUT =)

  • linkon

    Jeenny: Tror oxå att jag är för trött för ett varmt bad, sitter nog kvar o "myser" här istället!
    Drömmer o längtar mig bort till mitt bröllop som kommer ske nästa år!
    När ska ni gifta er?

  • Jeenny

    linkon: Ja kommer oxå gifta mej nästa år... Datum?? Lutar åt att ja oxå ligger kvar här på soffan :P

  • plåster

    Februari 08, datum beror på när min bror vet när deras 2:a beräknas komma (dom har räknat feb själva)

  • Jeenny

    plåster: Nejnej... -08:a ;) Så d e låååångt kvar... Men ja drömmer ändå :P

  • plåster

    Jeenny: Ok, jaa men vad tusan dom som vet säger ju att tiden går fort när man har kul.. Har ju allt bokat och klart då?

  • Jeenny

    Vi har bara börjat kolla runt... Tänkte d e bättre att börja kolla å sen bestämma i lugn å ro :P Ni då? Var gifter ni er?

  • plåster

    Hmm, ja det var det. Stockholm. Nä, men jag har lite problem, jag vill ha en sen vigel optimalast vid 19 tiden, men det ser mörkt ut med att få präster att viga oss i en kyrka så dags. Vi har pratat med värmdö kyrka men de viger inte senare än 16,30. (Ska ha ett lite annorlund upplägg i stället för middag så cocktailparty, sambons idé. Men jag gillar den.)

Svar på tråden Jobbar =(