• Jeenny

    Jobbar =(

    Fler som har M2b som jobbar en fredakväll? Sitter här ENSAM å har tråkigt =((

  • Svar på tråden Jobbar =(
  • Jeenny

    GME76: 4 år Och 1 år e mina så JA d e fullt ös hela dagarna så visst e d skönt... MEN detta e 5 natten denna veckan =( Tycker inte om att va ensam på kvällar å nätter... speciellt inte nu när d åskar!!

  • Jeenny

    Va gör ni andra en fredaskväll när ni e ensamma då??

  • linkon

    Oftas blir det att sitta framför datan eller liggandes i soffan framför tv:n ätandes på ngt gott!!!

  • Jeenny

    linkon: Just nu ligger ja i soffan me datan i knät å tv:n igång =) Saknas bara nt gott att äta ;)

  • linkon

    Skulle ju i för sig behöva stryka! Ska på silverbröllop imorgon där de ska förnya sina äktenskapslöften, mysigt! Tänk er tjejer när vi varit gifta i 25 år!

  • plåster

    Passar på att bada med allt mys runt det. Skönt att få lägga ansiktsmask, scrub osv. Myspys kläder och tända ljus. MIN musik alltsådant. JO och så lite god choklad..

  • Jeenny

    Plåster: D dära lät riktigt mysigt =) Men då kommer ja somna... Har vatt uppe sen 5.30, se aktiv me 2 barn HELA dan... haha...
    linkon: 25 år =) Jadu d lär ju dröja... 26 år till ;)

  • GME76

    Nu ska jag gå o äta nåt o se på TV. Ha det bra ikväll. Jag kommer säkert tillbaka, beroende som jag är.

  • plåster

    Jeenny: Jaa barnen har jag inte men samma uppe tider

    Men det är väl ok att somna. Ta den där boken eller tidningen dualdrig fårtid till, lägg dig i sängen så gör det ju inget.

Svar på tråden Jobbar =(