• Thaila­nds brud
    Äldre 7 Jun 13:43
    32502 visningar
    168 svar
    168
    32502

    Nutrilett i 2 veckor-pepptråd, vill du hänga på?

    Har börjat med nutrilett idag, både pulver och bars. Någon som vill hänga på och peppa varandra lite?

    Ska byta ut alla måltider i 2 veckor, därefter vissa måltider.

    Väger nu 79 kg, målet är 70 men jag är nöjd med 72 också.

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden Nutrilett i 2 veckor-pepptråd, vill du hänga på?
  • Thaila­nds brud
    Äldre 13 Jul 17:28
    #0

    Jag ligger på 76.8 nu, vilket är betydligt mindre än 83.5 som jag började på i mars. Jagh ar 2 kg kvar till mitt mål, men jag har paus nu, äter ett mål om dagen för att unna mig något o därefter nutrilett, harl iksom lite paus i det hela. Bättre att göra s än att misslyckas totalt och käka godis för att man inte klarar suget.

  • alexaa
    Äldre 13 Jul 18:06
    #0

    thailandsbrud: det låter väldigt sunt!!! Du har ju kommit jättelångt på vägen..snart framme!! Grattis!

  • Thaila­nds brud
    Äldre 14 Jul 10:07
    #0

    Tack Jag känner mig så lugn inobords nu, min övervikt har varit en tung sten att bära och jag har SÅ många ggr misslyckats när jag försökt göra något åt det....

    För mig har det också handlat om att hitta balans i livet och hitta en livsstil som fungerar, jag kan inte leva på alger och näringsdrycker alltid-då dör jag, men att kunna leva nyttigt och unna sig något ibland utan att tappa spären och gå upp allt igen-det känns skönt att ha hittat den balansen!

  • 21/8-0­4
    Äldre 15 Jul 12:43
    #0

    YES!!!

    För första gången på ett tag har vågen rört sig, NERÅT!!!

    Idag står jag på 75.8, för 2 år sen började jag på 92!!!!

    Kul e det iallafall=)

    Nu har jag semester och ligger lågt med N-drinkarna, sen får jag se!
    Hänger kvar här ändå

    GLAD SOMMAR PÅ ER ALLA!!!!

  • brud_a­ug08
    Äldre 18 Jul 19:43
    #0

    Här inne verkar ni vara hemma på det här med Nutrilett, vill prova!! Berätta allt jag behöver veta, pris, vart köper man? m.m.? Hoppas på att kunna gå ner några kg iaf..

  • Thaila­nds brud
    Äldre 18 Jul 23:23
    #0

    nu står vågen på 76.4 om 2 veckor ska jag till sömmerskan oc hsy in min klänning, då SKA vågen stå på 75 kg! något jag kämpat för i 3 år!

  • brud_a­ug08
    Äldre 19 Jul 17:06
    #0

    Jodie: Jättetack för svaret! Ska nog prova det här tror jag. Har provat att gå ner i vikt på ALLA sätt som finns nu...det här är sista alternativet..
    Men jag tror att priset var billigare på en sida på internet där man kunde beställa? Fast då kostar iofs frakten och så..så det jämnar nog ut sig!

  • brud_a­ug08
    Äldre 19 Jul 17:45
    #0

    Jag är en vattenoman (eller vad skjutton man ska kalla det! ..) så det ska nog inte blir några problem att dricka vatten iaf, det värsta lär väl vara att man blir hungrig..

  • Thaila­nds brud
    Äldre 19 Jul 22:07
    #0

    Jodie: Jag är 1.72 lång, 70-72 kg är min målvikt men jag inser att jag inte kommer att orka/hinna banta ner mig så mkt på endast 1 vecka till. Jag nöjer mig istället med de 9 kg jag gått ner!

  • Snowse­e
    Äldre 20 Jul 11:54
    #0

    Hej!
    Vill bara säga att ni är jätteduktiga allihop! Jag vet precis vad ni kämpar med just nu. Har sen nyår gått ner från 71,8 kg till 56-57 kg med hjälp av Naturdiet och ändrade mat/motionsvanor. Har fortfarande 1-2 kg kvar som jag vill gå ner men de ska jag ta efter sommaren och utan Naturdiet. Numera tar jag bara till ND-barerna i nödfall vid tidsbrist.

    Lycka till alla och kämpa på!

  • brud_a­ug08
    Äldre 21 Jul 10:23
    #0

    Ja jag har bestämt mig för att börja med nutrilett nästa söndag. Det är så att jag bor i Jämtland och just nu är det storsjöyran, med andra ord god mat, öltält med kompisarna m.m. så det är ingen mening än. Men sedan går jag ut stenhårt!! Tanken är ju bröllop i augusti nästa år, så jag SKA kämpa mig ner ca 10 kg tills dess!

  • 21/8-0­4
    Äldre 29 Jul 14:00
    #0

    Hallå girls!

    Konstigt att det har dött ut nu när jag varit borta ett tag....
    En nyhet har jag hittat! Naturdiet har börjat med färdiga soppor på flaska/burk, bara att värma!
    Någon som testat????Köpt hem en, tänkte testa en gång iallafall...

  • brud_a­ug08
    Äldre 29 Jul 15:29
    #0

    Nu har jag inhandlat Nutrilett, börjar imorrn! Hoppas det funkar nudå, och att jag kan skärpa mig och faktiskt genomföra det här! Men det känns som det, jag är jättetaggad och se om det blir något resultat!
    Iaf så köpte jag en förpackning på 25 st på COOP och den kostade 195 kr. (choklad). Jag diskuterade ju priset med någon här...
    Önska mig lycka till!

  • Thaila­nds brud
    Äldre 29 Jul 22:15
    #0

    Hej på er! Jag ligger stadigt på 76 kg nu, ca 8 kgs viktminskning sedan mars månad, de 3-4 sista med hjälp av nutrilett. Känner mig nöjd för stunden, orkar inte kämpa mer nu utan vil njuta av det stundande bröllopet

  • brud_a­ug08
    Äldre 3 Aug 16:20
    #0

    Halloj! Nu är jag inne på min 5:e dag och jag tycker det fungerar riktigt bra!! Stolt över mig själv när jag kan gå FÖRBI godishyllan i affären och inte känna något sug!

  • lotta4­9
    Äldre 3 Aug 21:07
    #0

    Hej! Nu har även jag hoppat på pulvertråden här. Köpte ett paket Naturdiet Wildberry i dag och ska starta i morgon lördag!

    Jag vet, visst är det tokigt på en lördag, varför inte måndag tänker ni kanske men NEJ nu ska jag komma i gång. Har 3 veckor lite drygt kvar till bröllopet och jag vill i alla fall försöka tappa 3 kilo.

    Allt annat är bara plus. Jag har ungefär 14 kilos övervikt kvar som jag vill bli av mig och nu innan bröllopet vill jag bara slippa hålla in magen om ni förstår vad jag menar.

    Gör annars GI med lite blandat resultat men nu ska jag alltså testa detta.

    Önska mig lycka till!

  • brud_a­ug08
    Äldre 4 Aug 17:30
    #0

    Åh jag har varit så duktig HELA veckan men idag har jag fuskat... en naturlig anledning egentligen...blev vittne till när en kompis kraschade rejält med mc och jag vet inte än hur det är med honom...blev så jäkla illamående och skakis så jag var bara tvungen att få i mig något fort... får ta nya tag imorrn..

  • brudka­lasen
    Äldre 5 Aug 17:17
    #0

    Hej alla duktiga kämpar. Jag har en liten fråga.
    Jag började med Nutrilett förrförra veckan. jag drack massa vatten, åt alla påsar och gjorde inga större ansträngningar.
    Jag höll på i 5 dar men fick sådana bivärkningar att jag blev tvungen att börja äta mat igen. jag blev jätte yr, fick huvudvärk och svimmade..varför blev det så?någon annan som känt samma sak?
    De känns lite surt för de va ju så smidigt..tror ni att jag kan testa att byta ut någon måltid om dagen istället?
    oj va långt de blev.hoppas ngn orkar läsa de iaf..

  • brud_a­ug08
    Äldre 5 Aug 17:50
    #0

    Brudkalasen: Jag kände mig också lite småyr de första dagarna men då tog jag en bit gurka eller något så gick det över. Osså är det ju verkligen verkligen viktigt med vattnet.

  • backen­s
    Äldre 18 Aug 19:59
    #0

    kolla gärna in på jagharbestamtmigforattforandramittliv.blogspot.com/om ni behöver lite motivation och tips
    kram

Svar på tråden Nutrilett i 2 veckor-pepptråd, vill du hänga på?