• brud  nästa år

    Hur får vi det roligaste festhäftet??

    Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???

  • Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??
  • caso78

    vi kommer att ha mingelingo innan middagen... då hinner folk bekanta sig lite m varann o kanske inte blir så stelt under middagen

  • janson77

    Jag har verkligen planerat bordsplaceringen så alla roliga sitter blandat tillsammans med dom mindre pratglada
    Vi avskyr verkligen sånger så det känns barta konstlat att ha det....

    Mingellingo, vad menas med det?? Låter intressant....

  • janson77

    När jag har en text i excel och vill klistra in det i mitt festhäfte som är i Publisher så blir all text gånger 3 ?????

    I hate excel.....

  • caso78

    Mingelbingo, fick tipset här på BT, verkar jättekul . Man gör i ordning bingobrickor o skriver ngt i varje ruta... typ

    har delat lägenhet m bruden
    bor i Italien
    är veterinär

    O sedan ska folk gå o snacka m varann o hitta personen som påståendet stämmer på o få dennes signatur i rutan... den m full bricka först har fått bingo o vinner ett pris

  • Fru Cinderella

    caso78
    Vi ska ha en version av det Bordsbingo, som handlar om vad som sker när man sitter till bords i stället för vad folk har för erfarenhter o intressen.

  • caso78

    Cinderella: det låter också kul... men vi tror att det blir kul när folk får gå o kackla lite m varann innan middag... blir mer avslappnat till middagen... Vid bordsbingot behöver man ju inte prata m varann, bara iakta varann o sen kryssa i sin bricka... det e iofs oxå kul... men för att få folk o bekanta sig m varann så tror jag att mingelbingo blir toppen

  • caso78

    Vi funderar på att även ha Singstar senare på kvällen o dela gästerna i grupper/lag... den gruppen som får högts poäng i Singstar vinner ngt... men blir svårt att komma på bra vinst till en hel grupp... hmmm...

  • augustibrud8

    Vi ska ha många roliga sånger så man får skratta lite bla presentationsvisa, gemensamt tal som gästerna håller till brudparet, lista på saker du inte visste om brudparet, tips på saker man kan göra om man har tråkigt på festen och fina kärleksdikter mm

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??