• keeya
    Äldre 29 Jan 01:24
    921 visningar
    3 svar
    3
    921

    Festklädsel

    Jag är förstagångsbrud och har i ärlighetens namn aldrig ens varit på något bröllop så ibland känner jag mig som bambi på hal is och fattar inte vart jag är på väg. jag har fått tag i en supersnygg brudklänning som jag trivs jättebra i och givetvis tänkte jag även bära den på efterfesten... är det konstigt? brukar brudparet byta om till "mindre ömtåliga" kläder till festen eller ska man ha brudklädsel även på festen? Jag blev osäker eftersom min tärna hävdade att man byter om och jag tycker att det är strunt samma... vore kul att veta hur det går till egentligen...

  • Svar på tråden Festklädsel
  • Cornel­lia
    Äldre 29 Jan 03:14
    #0

    Jag har faktiskt aldrig hört talas om brudar som byter om, men man får väl göra som man vill, ingenting är juh fel.

    Själv känner jag att när jag lägger ner så mycket för att få ha drömklänningen, då vill jag verkligen ha den hela dagen oxå!

  • little­pixieg­rl
    Äldre 29 Jan 03:21
    #0

    Jag ska byta om, men inte förrän efter middag och inledande dans. Jag har släp på klänningen och vill helst inte att det ska bli nertrampat senare på kvällen när dansandet tilltar :o)

  • little­pixieg­rl
    Äldre 29 Jan 03:21
    #0

    :) skulle det ju va!

Svar på tråden Festklädsel