• linda2­9
    Äldre 13 Sep 12:28
    3424 visningar
    11 svar
    11
    3424

    Festlokla rosersberg

    Hej!Jag skulle vilja ha lite förslag på festlokaler i närheten av norrsundakyrka.
    Snälla hjälp mig

  • Svar på tråden Festlokla rosersberg
  • miss H
    Äldre 16 Sep 16:17
    #0

    Hej!!

    Jag vet att Sigtuna kan vara lite väl långt till om man skall gifta sig i Rosersberg. Men jag kan i alla fall rekommendera Stora Brännbo. Jag gifte mig i Sigtuna 12 augusti 2006 och vi hade vår fest där. Helt otroligt bemötande och service, jättebra lokal ( vi hade DJ) och mycket bra priser!
    Lycka till!

  • linda2­9
    Äldre 16 Sep 16:29
    #0

    Tack för förslaget.Stog dom för maten då?
    Och va kostade de?

  • mrsEva­ns
    Äldre 16 Sep 16:39
    #0

    I Rosersberg så finns Orrgården. Ligger jättenära stn & bra lokal om man inte äralltför många. Vet inte exakt hur många dom tar men den e mysig iaf!

  • linda2­9
    Äldre 16 Sep 16:43
    #0

    Vi blir ca 50 st

  • miss H
    Äldre 16 Sep 16:58
    #0

    För priser kan du gå in på deras hemsida. www.storabrannbo.se. Jag vet inte vad de tar för priser just nu men vi betalade 498kr/person. Då var det fördrink, tvårättersmiddag med ca 3 glas vin till och bröllopstårta med kaffe som ingick.
    De tog 200kr för barnen. Vi var 45 personer och det var alldeles lagom lokal för det.
    Jag har varit på fest i Orrgården. Det är en bra lokal om man ska köra catering. Jag tycker dock att den är lite för mörk och "murrig". Mycket träpanel.
    Kolla även med Arlandastads golf. Restaurang Cape Cod tror jag deras ställe heter. Det finns en hemsida. Minns bara inte vilken.

  • linda2­9
    Äldre 16 Sep 17:03
    #0

    Tack för alla förslag.Vi har tittat på orrgården den är mörk men man kanske kan göra de fint ändå

  • villox­ågifta­mej
    Äldre 16 Sep 17:05
    #0

    golfrestaurangen är trevlig ..har varit där på fest MEN sen kan man flytta ut t en "lada" me öppen brasa o träbänkar..skita mysigt....där man tex kan ha tårta o sen festen

  • mrsEva­ns
    Äldre 17 Sep 19:31
    #0

    Du har ju en massa festlokaler i Väsby oxå, tex. den ute i Kairo vid vattnet där. Tror den kan va väldigt mysig på sommaren & vintern.
    Lycka till med letandet! :)

  • linda2­9
    Äldre 17 Sep 19:34
    #0

    Tack så jätte mycke.Men nu har vi bokat orrgården

  • mrsEva­ns
    Äldre 17 Sep 19:37
    #0

    Det tror jag kommer bli jättebra!!! Man kan göra den väldigt mysig, haft fester där själv flera ggr. :)

  • linda2­9
    Äldre 17 Sep 19:38
    #0

    ok de har jag me varit den ligger ju också nära hem sen för dom som ska de

Svar på tråden Festlokla rosersberg