• barba skön
    Äldre 25 Jun 21:35
    2163 visningar
    21 svar
    21
    2163

    fantastisk mask!

    wow!

    Har äntligen hittat en super mask.
    Efter att ha misshandlat min hud hårt på semestern med billig och fet solkräm var min hud helt förstörd. Hade dessutom glömt ta med mig poreminimizern från clinique. Hade pormaskar och "vitmaskar" :) i hela ansiktet, och huden såg sååå trist ut.

    Gick och fick prov på cliniques deep cleansing emergency mask. Lade på den i ca 20 minuter och lade mig i badet. Efteråt var VARJE pormask borta!!!

    Herregud, det är ju helt sjukt. Vilken produkt! Vaknade dessutom dagen efter med väldigt mycket mindre milier eller vad de heter. De hade krympt i storlek till nästan osynlighet, och efter ytterligare en omgång med masken är de nu också borta sånär som på ett par. Huden har en fantastisk lyster. Behöver inte ens smink.

    Jag är helt frälst! Värt vartenda öre.

  • Svar på tråden fantastisk mask!
  • vixen not a tramp
    Äldre 26 Jun 20:48
    #0

    166,50 på strawberrynet, vilket pangpris!

    barba skön, du kommer alltid med så bra tips, har fortfaande inte köpt pore minimizern, men SNART ska jag köpa både den här supermasken och den. Eller....i alla fall minimizern, behöver en ren fuktmask oxå funderar på skin hydrating mask.

    Men hur ska jag klara mig utan den här supermasken????

  • vixen not a tramp
    Äldre 26 Jun 20:48
    #0

    Måste bara klistra in den andra tråden så fler får reda på dina sköna tips!

    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1597849.html

  • majka
    Äldre 26 Jun 22:20
    #0

    Hur funkar det på strawberrynet? Någon som handlat där, är det riskfritt att betala med kort? Någon som är haj på detta?!?

  • barba skön
    Äldre 27 Jun 02:35
    #0

    mia.maria - TACK! glad att du tycker om dem.

    eb10 - vad synd! JAg tycker oftast man ser resultaten dagen efter snarare än direkt efter masken - då man står och fånglor i spegeln efter förändringar :) Men det är ju säkert så att den hjälper olika hud olika. Får testa igen och se vad som händer. Mina porisar är i alla fall fortfarande helt tömda - bara hål kvar där de brukade sitta, så nu öser jag på poreminimizer igen (efter mitt uppehåll)

    Lycka till alla i kampen mot porerna :)

  • Lollip­oppsan
    Äldre 27 Jun 05:07
    #0

    Hej.

    Har aldrig provat dessa produkter som ni pratar om men tänkte prova den här
    cliniques deep cleansing emergency mask...

    barbra skön - du pratar om en annan oxå, pore minimizer. Vad är det för skillnad på den och den andra "masken" du nyss hade provat. På strawberrynet finns det 2 produkter som heter pore minimizer, nämligen dessa 2:
    1. Pore Minimizer Refining Serum 40ml
    2. Pore Minimizer Thermal-Active Skin Refiner 75ml

    Är det en av dessa du har oxå eller? i Så fall vilken?

    Vore tacksam för svar, har så svårt för sånt här då det finns en djungel av produkter jag inte förstår mig på...

    Ha det bra tjejer

    Kramiz

  • lolabe
    Äldre 27 Jun 05:39
    #0

    Hmmm, alla mina kompisar har Clinique-masken. Tyvärr är den alldeles för stark för min hy (har lite torr hy). Har istället Skin Refining Masque från Dermalogica, som försäljerskan svor vid Den är ok men jag tycker inte att den gör några underverk. Tyvärr är dock även den något för stark för mig. Lermasker (vilket både Dermalogicas och Cliniques är) är helt enkelt lite för mycket för min hy.

    Har Cliniques Pore Minimizer Refining Serum också. Kan inte säga att jag tycker att den gör några större underverk heller. (Antingen är miun hy knepig eller så är jag kräsen... ) Kan inte säga att jag har väldigt förstorade porer (min hudterapeut på akademikliniken tycker att jag har fin hy ) men mindre vill man ju alltid ha Ger en matt, slät yta precis när man applicerat den men tycker inte att det håller hela dagen. Mindre porer vet jag inte heller om jag märker av. För att hålla matt tycker jag ACO:s t-zone är mycket bättre i så fall.

  • eb10
    Äldre 27 Jun 07:23
    #0

    barba skön: Senaste recesnsionen på MUA av den här masken är så otroligt lik ditt inlägg här...
    Antingen är du signaturen Poly där, eller så har du samplat den recensionen..hrm...erkänn!!

  • Modest­ie
    Äldre 27 Jun 08:28
    #0

    Det kan ju vara bra om man gör en peeling innan masken så porerna öppnas och lättare blir tömda. Kanske kan vara värt att testa om det inte funkade så bra...

    Sedan kanske man alltid ska vara lite *hm* skeptisk mot "mirakel". På TV hade de nyligen ett inslag om att personer numera anställs av företag för att göra förtäckt reklam på internet. Är inte säker på attd et gäller Barba skön, ville bara påpeka det, så alla är på sin vakt.

  • lolabe
    Äldre 27 Jun 09:47
    #0

    Hej igen, jo, kör redan det tricket att peela först. Funkar lite bättre då, men som sagt, inga mirakel.

    Jo, är också medveten om att folk får betalt för att hylla olika produkter på forum...så man ska ju inte gå på vad som helst...

  • tattar­-Emma
    Äldre 27 Jun 15:39
    #0

    Men en provförpackning kan man ju alltid tigga... hehe, om alla som läser på forumen gör det kanske det inte är så lysande för företagen ändå ;)

  • barba skön
    Äldre 27 Jun 17:34
    #0

    eb10 - hehe, förstod att nån skulle se det.

    Det var jag som skrev den.

    Till er som är misstänksamma mot recentioner på nätet - var det! Man kan ofta nästan läsa sig till om det är ett företag som lagt ut den. Samma gäller allt som recenceras på nätet - särskilt hotell och sånt.

    Men jag tycker alla som är intresserade av nån produkt ska gå och få ett prov. Jag har själv inte köpt den här masken ännu, bara gick till clinique disken och bad om lite grann i en burk. Perfekt!

    (för att inte låta som en clinique anställd kan jag ju tillägga att deras tre stegs serie verkligen förstörtde min hud när jag använde den!)

    Lollipoppsan - jag använder serumet. Detta är inte en mask utan mer en lotion. Den tar man på före eller efter sin hudkräm. På mig förminskar den drastiskt mina porer - men så är mina också väldigt stora.

    Vilket förövrigt kan vara varför de lättare töms än andras...

Svar på tråden fantastisk mask!