• EnYste­rSyste­r
    Äldre 14 Jan 11:40
    110020 visningar
    711 svar
    711
    110020

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • EnYste­rSyste­r
    Äldre 16 Apr 20:23
    #0

    Rat

    Sen tror jag att din pressade privata situation faktiskt kan spela in. Du är spänd och trött, då blir man mer smärtkänslig.

    Jag är faktiskt lite bekymrad med tanke på ditt privatliv. Du måste skaffa dej nån att prata med om du inte redan har det. Finns det ingen kanske du kan söka hjälp hos kurator ? Sånt här är så tungt, svårt och komplicerat. De dagar du känner dej som kattskit kan du iallafall trösta dej med att JAG tycker du är en superkvinna som har tagit dej igenom en bröstoperation mitt i alltihopa. Inte konstigt att du har ont !

  • famous­fairy
    Äldre 16 Apr 21:08
    #0

    usch.. det där med storlek ha så mycket att göra med vad man ha o inte ha innan..jag ska ta med mig volum på hur jag INTE vill se ut och det som är lagom fast inte mindre. Det började mellan 215 o 245 och jag till slut tyckte 245 skulle vara ok, sen sa hon prova 280 och sa gå omkring med 250g ris o se hur det känns. Jag tycker det känns lite stort. Men kanske min sport bh sitter för löst, eller formen är fel eller nåt. Well.. we'll see :-/
    Yster syster..? hålla med dig
    Rat..?väldigt starkt att klara allt.Det vore ju bra att prata med nån, även någon på kliniken? gör det, du behöver inte vara ensam. jag var det, för länge .. Kram

  • Rat
    Äldre 16 Apr 21:17
    #0

    Tack söta systrar. skönt att ni finns. Jag har vänner att prata med, men man vill ju inte tjata ihjäl folk med sina bekymmer heller. ska ta itu med allt när jag känner mig ännu piggare.

    STOR KRAM till er!!!!

  • Rat
    Äldre 16 Apr 21:33
    #0

    Måste bara fråga angående glapp-känslan (usch vad hemskt det låter), är det inga fler än Jengirl som känt av den känslan? Det känns mest när man böjer sig framåt,
    t ex tvättar ansiktet över hanfatet eller borstar tänderna etc.?

  • algit
    Äldre 16 Apr 22:19
    #0

    Hej en yster syster:
    Skrattar nej jag tränar inte ihjäl mej.Har varit på Gran canaria en vecka.
    Men som Jengirl säger man är inte med i matchen längre känns det som.
    Fast man har ju inte själv samma behov av att prata om detta längre men jag svarar gärna på frågor om hur det känns länge fram, har haft mina över ett år nu.
    Men denna sidan har betytt så mycket för mej under denna tiden alla underbara kvinnor här som stöttar varandra hurra för oss!!!!!!!!!!!!!!!

  • algit
    Äldre 16 Apr 22:20
    #0

    Jengirl:
    Glömde stort grattis till bebis!!!!!!!!!!!!!Lycka till.

  • bröstk­aramel­len
    Äldre 16 Apr 22:26
    #0

    Pickolina:

    Jag minns inte riktigt hur du hade dina implantat. Låg de över eller under muskeln? (Tänkte att det kanske går att "sticka under fingrarna" om det ligger över...). Lät ju inget vidare

    Rat:

    Ring och kolla med kliniken direkt efter påsk (såvida de inte har en akut-telefon och den har du ju faktiskt betalt ganska mycket för att få använda eller hur?). Förmodligen kan de ge dig ett bra svar på vad som orsakar den där "glapp-känslan" hos dig. Bara vetskapen om varför det känns som det gör och när det kommer att upphöra kan ju göra underverk. Berätta gärna vad de svarade dig.

    EnYsterSyster:

    Skönt att höra lite lugnande ord. Lugnar mig med - fastän jag inte gjort det än

    Slutligen börjar jag fundera på om det blir "Natasha-varning" på mig i maj (är dock inte blond) eftersom jag rekommenderats 280 framför muskeln eller 335 bakom (och det är just det senare jag bestämt mig för). HJÄÄÄÄÄLP

  • Jengir­l
    Äldre 16 Apr 22:47
    #0

    Rat

    Det är nog inte så många som har anatomiska här. Typ vi bara, tror de spelar stor roll eftersom dom växer fast. Ge det tid, ingen fara

  • bröstk­aramel­len
    Äldre 16 Apr 22:56
    #0

    Jengirl:

    Är det annorlunda med de anatomiska alltså? Det visste jag inte. Kan du inte berätta lite mer?
    Kram.

  • famous­fairy
    Äldre 16 Apr 23:49
    #0

    Algit!! hej! saknat dig!
    Jengirl.. jag ska ha anatomiska.. 410 245 eller 280. Bakom tror jag, eller delvis.
    Bröstkaramellen.. kommer ihåg dig från några tråder sen..
    Gud jag är sådålig på att komma ihåg vem ah gjort det, och när mm. Men när jag började här tror jag att det var Jag Rat och Bröstkaramellan som stog på tur.. och min tur är på torsdag!!
    kan inte sova g'natt

  • famous­fairy
    Äldre 16 Apr 23:50
    #0

    Ja och så Yster Syster o Swing var och är full proppade med råd till oss!! och Algit,
    och .. och.. ALLA!! Kram!! o Tack!!

Svar på tråden Bröstförstoring (4)