• Ullis0­6
    Äldre 13 Jan 15:30
    4708 visningar
    38 svar
    38
    4708

    När ska vi beställa?

    Vi har tänkt köpa våran alkohol från nätet. Vi gifter oss i juli, när tror ni det är dags att beställa. Jag vill beställa ganska snart men jag vet inte hur länge vin etc. håller.

  • Svar på tråden När ska vi beställa?
  • Ullis0­6
    Äldre 5 Mar 14:41
    #0

    Jag skulle inte posta inlägget än, trykte på fel knapp! Det skulle stå Cybeerwine.

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 18:44
    #0

    ja vi beställde från Cybeerwiner och i mailet man fick från dem så kunde man gå via länk i mailet till eu-transit frakt sida hur enkelt som helst jag ha skrivit någonstans lite mer ingående om hur det gick till slänger strax in en länk till denna sida ska bara leta på den. jag rekomenderar att beställa därifrån!!
    kramizz

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 18:45
    #0

    här står det till och med vad jag beställde
    www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m1509258.html

  • Ullis0­6
    Äldre 5 Mar 20:01
    #0

    Tack för upplysningen!!!
    Vad har du beställt för vin??
    Jag är ingen vinfantast och jag kände inte till något vin på deras hemsida, däremot några på vinsajten. Vi står i valet och kvalet vilka vi ska beställa ifrån.

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 22:23
    #0

    dessa viner har jag beställt och enligt de jag pratat med så är de goda och billiga

    Lobillo Red
    Lobillo White

    kramizz!!

  • caroli­nemail
    Äldre 6 Mar 15:56
    #0

    Solpingla,
    hur många personer blir ni på er fest?
    Vi blir ca 40, det är ju så himla svårt att bedömma hur mycket som kommer att gå åt.

  • JagoMe­llivel­li
    Äldre 6 Mar 22:23
    #0

    ni som tänker köpa vin och champagne.. vad är era tips?

  • Angel_­87
    Äldre 6 Mar 22:31
    #0

    Ullis06

    flask vin bli bättre och dyrare med åren...alltså ju äldre desto goare....
    vin från t ex 1800 talet kostar hur mycket som helst..om du ska lagra vin har du inget att oroa dig över...

  • Pilula­ria
    Äldre 6 Mar 22:41
    #0

    Jag föll för frestelsen och gjorde en beställning SENT i natt..

    Nu väntar vi med spänning, nästan som att köpa en lott!!!

  • solpin­gla
    Äldre 6 Mar 23:51
    #0

    carolinemail:
    ca 50-55 vuxna så jag hoppas det räcker med alkoholen jag köpt, alla kanske inte dricker

    Pilularia: vart beställde du ifrån och hur tyckte du att det funkade

    kramizz!!

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 8 Mar 09:42
    #0

    Jag beställde från cybeerwiner, lite struligt med betalningen... Hur leveransen är vet jag inte då vi inte fått den än... (bor ganska långt norrut)

  • solpin­gla
    Äldre 24 Mar 09:02
    #0

    nu har jag fått mina varor de står på kioken och väntar på att bli hämtade jag åter kommer med mer info innom snar framtid det har funkat hur smidigt som helst, detta rekomenderas till alla!!

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 26 Mar 12:01
    #0

    nu är varorna hemma och det var verkligen bra packat inget som var trasigt så jag är fortfarande nöjd!
    jag har kunnat följa paketet hela vägen från start till slut vi kommer garanterat beställa därifrån igen

  • Pilula­ria
    Äldre 26 Mar 18:05
    #0

    Vårt paket ligger och väntar på det lokala utlämningsstället!!!

    Det kom dit i fredags men vi har fått vänta på att hämta det, längtrar att kolla av grejerna!

  • Sanaso­l
    Äldre 26 Mar 18:08
    #0

    Angel_87

    Tror att du missuppfattat det där, det är inte något som stämmer för alla viner. Dessutom kan du inte lagra den hur länge som helst och räkna med att den faktiskt inte blivit för gammal eller skadad.

    Sen så är det ju så med "billigvin", att det är inget som blir bättre av att lagras.

  • Pilula­ria
    Äldre 9 Apr 22:18
    #0

    Var in och kollade på cybeerwiner nu och såg att vi tjänade över 700 kr på att beställa då vi gjorde eftersom dom höjt priserna nu... Dessutom så hann vi göra en kompleterande betställning med lägre pris hihihi kul att det kan gå VÅR väg ibland!!!

  • Hagabe­a
    Äldre 10 Apr 15:56
    #0

    Hur gör man när man beställer från nätet?
    Från vilken sida beställer ni?
    Betalar man med kort i förskott ellet mot postförskott?

  • Pilula­ria
    Äldre 10 Apr 18:19
    #0

    Vi beställde med cybeerwine.com och då har dom länkar till dom som levererar i sverige(dom i sin tur använder sig av bussgods)

    Att betala med kort var klart enklast! Men det går på annat sätt med.

Svar på tråden När ska vi beställa?