• Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 14:24
    3193 visningar
    27 svar
    27
    3193

    svara snabbt! Ringar

    det är 7 dagar kvar tills en ev.förlovning men vi har inte råd!
    vad ska vi göra , ?
    finns det avbetalning på olika smyckesaffärer på ringar?
    var i sådana fall !
    vi bor i blekinge

    HJälp!

  • Svar på tråden svara snabbt! Ringar
  • Snuppe
    Äldre 27 Dec 14:35
    #0

    Är det så viktigt med ringar på en gång då? Kan ni inte vänta tills ni har pengar och kan köpa den ringen ni verkligen vill ha..

  • Hej baberi­ba
    Äldre 27 Dec 14:42
    #0

    Ehliana

    Jag tror att man kan få köpa sina ringar på avbetalning. Fråga i butiken.

    Klart ni ska ha ringar på er förlovningsdag annars känns det inte så äkta och man vill ju gärna visa hela världen att man har förlovat sig....;)

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 27 Dec 14:44
    #0

    kan ni inte skaffa mastercard med kredit som ni betalar ringarna med..
    så betalar ni av till er själva sedan..

  • abnoct­o
    Äldre 27 Dec 14:45
    #0

    Köp ringarna på nätet, det finns billiga. Avstå från avbetalning, bättre att köpa billiga ringar och byta upp sig.
    Annars får ni, tills ni har råd, ha riktigt billiga ringar. Min sambo köpte en till mig för under 20-lappen på Glitter. Den älskar jag mer än något annat då jag vet att den är köpt av kärlek.

  • pov
    Äldre 27 Dec 14:49
    #0

    Hej

    Vet att smycka har avbetalning i alla fall. Räntefri tror jag. Kollade på det lite snabbt, vekade helt ok. Lycka till!

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 15:37
    #0

    tack !

    både han och jag har haft tankar om att förlova sig på en lite annulonda dag . dagen då vi varit ihop i 1000 dagar.
    och sen säger han jo jag vill verkligen men jag har inte råd denna månaden .

    vill lösa detta ,ska kolla upp det och höra med honom vad han tycker !
    tack för alla snabba svar!

  • Bluebr­ide200­6
    Äldre 27 Dec 15:46
    #0

    Guldfynd kan du få på avbetalning om er bank godkänner det, men det ringer butiken om

  • abnoct­o
    Äldre 27 Dec 16:31
    #0

    Är det så alla lever idag, "ta avbetalning"? VAd är det för inställning att uppmuntra till det? Har man inte råd får man väl vänta, det är inget fel i det. Hellre det än att sitta med massa skulder, även de ska betalas.
    SKÄRPNING!

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 16:47
    #0

    vi har råd nästa månad , men nästa månad så spricker konceptet med att förlova oss på den dagen som är speciell för oss
    får vi avbetalning så kan vi förlova oss på den dag som är speciell för oss och nästa månad kan vi betala mestaldels eller allt!

  • Hej baberi­ba
    Äldre 27 Dec 16:49
    #0

    Ehliana

    jag förstår dig att ni vill förlova er på denna dag och då ska ni göra det också MED ringar. Så gå nu till guldsmeden och välj ut era ringar och betalar av dem då nästa månad. Inge fel i det....

Svar på tråden svara snabbt! Ringar