• Rugbyt­jej
    Äldre 18 Nov 10:12
    4656 visningar
    7 svar
    7
    4656

    Ögonkräm/gel mot svullna ögon?

    Hej!

    Snälla, TIPS på fungerande ögonkräm/gel mot svullna ögon/påsar under ögonen!!

  • Svar på tråden Ögonkräm/gel mot svullna ögon?
  • loppal­ina
    Äldre 18 Nov 17:23
    #0

    Hej!

    Jag vet att Mary Kay har en sådan gel!

  • Rugbyt­jej
    Äldre 19 Nov 10:17
    #0

    Tack!

    Någon annan?

  • Julija
    Äldre 19 Nov 20:55
    #0

    Varning Mary kay är verkligen inte bra för huden jag har sett alldeles för många som fått problem med deras syntetiska skräp, gå till en auktoriserad hudterapeut som kan titta på din hud närmare så fär du nog något bra. hälsningar hudterapeuten

  • loppal­ina
    Äldre 19 Nov 22:54
    #0

    Julija:

    Vad menar du???

  • vixen not a tramp
    Äldre 19 Nov 23:27
    #0

    Tyvärr har jag oxå hört en del dåliga saker om Mary Kay, men det gör man ju om nästn alla märken då och då.
    En av nackdelarna som jag upplever det är att man måste handla av en konsulent, det är inte bara att beställa eller gå ner på stan och handla.

  • vixen not a tramp
    Äldre 19 Nov 23:28
    #0

    har förresten för mig att jag läst bra saker om Biotherms ögongel...någonting med detox tror jag den hette? Eller var det ett annat märke. Sorry, jag minns inte.

  • Rugbyt­jej
    Äldre 20 Nov 11:46
    #0

    Hej!

    Tack för svaren!

    Mia Maria: Fick tips om Biothermes nåntingDetox gel, men någon annan påstod att den inte alls är bra, så jag vet inte om jag vågar köpa den. Det handlar ju ändå om ganska mycket pengar. Kommer ihåg att jag för ett tag sedan läste en liknande tråd, men kan inte hitta den nu, hur jag än letar, och då var det någon som tipsade om en ögonkräm som kostade 89:- för 15ml och som var jättedryg, det känns inte så farligt dyrt, men jag kan inte komma ihåg vilken kräm det var! Blir tokig! Någon som vet??

Svar på tråden Ögonkräm/gel mot svullna ögon?