• Magnol­iam
    Äldre 6 Aug 21:36
    2892 visningar
    7 svar
    7
    2892

    Solist till vigseln !

    Hej alla glada !

    Jag skulle jättegärna vilja få tips om någon duktig solist som kan tänka sig ställa upp och sjunga i kyrkan under vigseln ... Vi finns i Västerås !
    Tacksam för svar ... !

    Vänlig hälsning !

  • Svar på tråden Solist till vigseln !
  • Jonnes brud
    Äldre 6 Aug 23:34
    #0

    Om ingen kan tipsa dig om en solist, fråga kantorn om han/hon vet någon bra sångare/sångerska.

  • tutilu­ren
    Äldre 7 Aug 17:41
    #0

    Här kan du säkert få kontakt med en bra sångerska: www.mdh.se/ima/program/kammarmusik/kontakta-oss.shtml

  • Elvy
    Äldre 7 Aug 18:11
    #0

    Hej på dig

    Sök efter solist på Google under sidor från Sverige. Det gjorde jag och fick jättenapp. En Västeråstjej som sjunger otroligt vackert. Lycka till!

  • Cissi_­73
    Äldre 9 Aug 14:51
    #0

    Hej ! Jag kan tipsa dig en om väldigt bra solist, hon sjöng på vårat bröllop, inget öga var tort kan jag ju säga..Hon låter mkt bättre i verkligheten än på hennes hemsida..hon är en go å trevlig tjej å det är inte dyrt heller vi valde 2 låtar å det kostade 700 kr..
    här är hennes hemsida: www.solist.se/

    Lycka till :)

  • N.larr­son
    Äldre 10 Aug 20:12
    #0

    Hejsan! Jag är sångerska och skulle kanske kunna sjunga på ert bröllop.När äger det rum??
    Har ni något band för kvällen? Om inte så spelar jag även tillsammans med några suveräna musiker. Vi kör allt från jazz, soul och funk till svensk toppen och schlagers. Vill ni ha en demo kan ni höra av er så skickar jag gärna en. Och har ni några speciella önskemål kan jag även snabbt spela in en av de låtarna så ni få höra hur det kommer att låta. Jag är 20 år och har gått musik klass och musik gymnasium samt folkhögskola afro/jazz linje. Så jag har inte en klassisk sång röst om det är det ni letar efter, utan en varm jazz/soul röst. Hör av er! N.larsson@spray.se

  • Magnol­iam
    Äldre 12 Aug 18:10
    #0

    Hej på er !

    Jag vill tacka för alla fina tips ni gav mig ... vi har hittat en solist tack vare er härute. Vi träffade honom igår kväll och han vill åta sig de låtar vi har valt och han har en superbra röst!
    Tack !

    Vänliga hälsningar !
    Magnoliam

  • Imna
    Äldre 18 Aug 10:28
    #0

    Finfin!! Mer info på: jag@katastasia.com

Svar på tråden Solist till vigseln !