• jennyb­erg
    Äldre 8 Apr 22:19
    3154 visningar
    4 svar
    4
    3154

    Catering: Moas skafferi?

    Hej! Så var det då det här med maten. Har hittat Moas skafferi på nätet och som håller till på frösön. De har ju grymt bra priser på catering! Jag vill springa dit och boka på en gång, men jag tänkte att jag skulle höra här först, om det är någon som har någon erfarenhet av dem? Man vet ju aldrig, dålig mat har man ju varit med om förr och det är ju inte direkt vad man önskar sig på bröllopsmiddan. Men det verkade kanon om man bara dömer på hemsidan och presentationen. Må väl!
    Jenny

  • Svar på tråden Catering: Moas skafferi?
  • Birgit
    Äldre 9 Apr 20:12
    #0

    Hejsan
    Mina studiekompisar har beställt mat från Moas ett flertal gånger och tycker att det är kanon.

  • Jonnes brud
    Äldre 9 Apr 20:21
    #0

    Jag har aldrig hört något negativt om Moas skafferi. Skulle själv välja att ta mat därifrån, men vi gifter oss inte i Östersund.

  • tussan­72
    Äldre 11 Apr 15:11
    #0

    Hej!
    Moas e jätte BRA! Men vart ska ni gifta er å ha maten? Vi gifter oss i Ås och har maten från Sophias kök också bra priser och man får allt serverat.
    Lycka till

  • Annorl­unda
    Äldre 11 Apr 21:55
    #0

    Vi har beställt därifrån så jag hoppas verkligen att dom är bra. Har hört från vissa att man får lite lite mat men Moas garanterade att alla kommer att bli mätta.

Svar på tråden Catering: Moas skafferi?