• emmajorlid

    Säljes: Tema guld och vitt!!

    Säljer cirka 80 glasburkar i olika storlekar i former, de allra flesta är dekorerade eller sprayade i guld men några även naturella i glas. Vi använde dem till vaser och ljuslyktor på vårt bröllop.

    Säljer även en stor vimpel i vitt med stora bokstäver i guld "Just Married" som är från myperfectday.

    Har även cirka 40 vita lakan från Ikea, några små vita honeycombs och cirka 50 champagneglas från Ikea till salu.

  • Svar på tråden Tema guld och vitt!!
  • emmajorlid

    Det är vanliga ikea "knoppa" lakan. Du ser 3 av dem på bilden bakom Just Married skylten där de är upphängda. Alltså helt vanliga enkla vita lakan :)

    Bor du i Borås så kan du få komma och titta om du vill? Du kan maila mig på emmajorlid@gmail.com om du vill, så kan jag maila fler bilder om det skulle vara så. Vi använde lakanen till att hänga upp på väggar samt som istället för dukar på borden.

  • emmajorlid

    De två nedersta bilderna är från efter bröllopet, jag tycker de är i bra skick då de bara har använts en gång som vaser/ljuslyktor. Pris är diskuterbart, men hade väl tänkt iaf 100 kr kanske (för alla). Bor du i Borås eller i närheten så får du gärna komma o kika om du vill?

Svar på tråden Tema guld och vitt!!