• Svar på tråden Kom i form till bröllopet
  • Flisanpisan

    Det är klart att man inte bara kan få vara sej själv när man ska gifta sej utan man måste ju träna o komma i form. Är så trött på detta! Låt folk vara som dom är utan att dom ska behöva känna att dom måste träna!

    Jag älskar min man precis som han är o han älskar mej precis som jag är! Därför han vill gifta sej med mej.

    Ska oxå tillägga jag är inte vältränad jag har ca storlek medium i kläder o då fött barn för 7 månader sedan. Men det är klart man bara måste ju träna för att ha den där så kallade "ideal kroppen" för alla ÄLSKAR ju smala och vältränade människor.

    Ush det äcklar mej verkligen.

    Min man är inte vältränad men han är den sexigaste mannen jag vet då jag dels kan vara mej själv med honom o dels för att det är så mysigt att gosa med honom då han är så mjuk o gosig!

    Sen finns det folk som gillar vältränade människor o då får dom det men att hålla på att skylta med att man ska träna o komma i form till sitt bröllop är ju näst intill en förolämpning!

    Så snälla sluta med en massa träningshysterier!

    Tror du att mannen eller kvinnan ska älska sin partner mer bara för att dom går ner i vikt?

    Man gifter väl sej med den personen som man vill vara med oavsett om denne är stor liten smal tjock?

Svar på tråden Kom i form till bröllopet