• lantgrodan

    Någon mer som väntar med skräckblandad förtjusning? :D

    Här går jag i väntans tider.


    I slutet av maj blir det bröllop, och jag har förstått att en hippa planeras.


    Jag har också fått höra att jag är en mycket upptagen  brud och att det minsann inte har varit lätt att få ihop något. Men se, där håller jag inte med ;)


    Två av tärnorna ska ut och resa, den tredje är gravid. Vår toastmadam ska också ut på en lång resa. Det jag har inbokat är en spadag, en håruppsättning och en dag med fotografen. Saker som går att flytta med lite trixande från deras sida.


    Ska bli spännande att se vad de får ihop, om de får ihop något.


    Det är ju med skräckblandad förtjusning man väntar på detta :D


    Någon mer som går i väntans tider? :D

  • Svar på tråden Någon mer som väntar med skräckblandad förtjusning? :D
  • SomethingElse

    Hallå! Vi gifter oss också i maj och man kan ju inte låta bli att fundera när och hur det kommer bli!

    Fick ett brev i brevlådan i förra veckan där det stod "Var redo! Var, när, hur?" i utklippta tidningsbokstäver. Så gissar att något är på g i alla fall! :D

  • lantgrodan

    Men vad coolt Somethingelse :D


    Jag har inte hört ett ljud än, men det är nog för att min ena tärna gifter sig månaden innan mig. Vi ska ha möhippa för henne snart, så jag gissar att min kommer senare.


    Man kan inte låta bli att fundera på hur det kommer att bli, vad de har hittat på osv.

    Jennielee87; Jag tror inte förnedring är så vanligt längre. Det är nog vanligt att man får klä ut sig på ett eller annat sätt, men det behöver ju inte nödvändigtvis vara pinsamt :)


     


     

  • SomethingElse

    Och där kom den! Blev kidnappad hemma i sängen i Uppsala i lördags och sen bar det iväg till Stockholm i en minibuss. Väl på plats hemma hos en av mina tärnor så fick jag byta om till en finfin rosa paljettklänning och vi åt brunch.

    Helt plötsligt knackar det på dörren och utanför stod en "polis" och påstod att grannarna hade klagat på oss. Hade inte ens tänkt tanken att de hade tänkt boka en strippa! Men vi har nog aldrig skrattat så mycket på så kort tid.

    Efter det drog vi ut på stan och till ett ställe där vi körde sumobrottning med stora dräkter, sedan åt vi middag och sen avslutade vi kvällen med några timmar karaoke. En väldigt lyckad dag får jag säga :)

  • lantgrodan

    Det låter som en fantastisk dag Somethingelse!
    Jag väntar fortfarande, men vet nu vilken helg det blir. Det är mycket som händer runt omkring oss och det finns därför bara en helg kvar då de kan ta mig. Så om de ska överraska mig får de tänka till ordentligt ;)


    Jag vet ju dock inte vad som kommer hända under dagen :D

Svar på tråden Någon mer som väntar med skräckblandad förtjusning? :D