• Blivande brud 2015

    Veteranbil med chaufför sökes för bröllopstransport i Uppsala/Stockholmstrakten!

    Om lite mindre än 10 månader så ska jag och min underbara fästman (sen 4 år tillbaka) efter ett låååååångt sparande och en lika lång väntan, ÄNTLIGEN bli man och hustru och få våra drömmars bröllop!!

    Eftersom vi båda är väldigt motorintresserade och har en förkärlek för fina gamla bilar så skulle det verkligen vara kronan på verket att få bli transporterade i en riktigt gammal och fin bil denna dag till äraSkrattande  

    Vi söker därför efter någon som har en fin gammal Rolls royce, A-Ford, T-Ford eller liknande bil från 30-talet eller tidigare och som kan tänka sig att köra oss en runda på vårt bröllop den 1/8 2015.

    Turen ska gå från Skokloster kyrka in till Sigtuna, ta ett varv där så att vi får visa upp våra nygifta lyckliga ansikten och sen ut till Wenngarns slott (som ligger i Sigtuna) där vår bröllopsfest kommer att äga rum.

    Så om det är någon som har eller känner någon som har en veteranare som påminner om dem som jag har nämnt/dem på bilderna
    (behöver alltså inte vara just en sån), som gillar att visa upp sin fina bil och skulle tycka att det var roligt att få köra oss på vår lyckligaste dag. Tveka då inte att höra av er till mig! Vi skulle bli så GLADAGlad 

    Självklart så står vi för bensinkostnaderna och betalar gärna denna vänliga själ en slant som tack för att denne kör runt oss, så att vi får ta vår första tur som nygifta i en riktigt fin gammal bil!

    Alla tips mottages tacksamt!Solig

  • Svar på tråden Veteranbil med chaufför sökes för bröllopstransport i Uppsala/Stockholmstrakten!
Svar på tråden Veteranbil med chaufför sökes för bröllopstransport i Uppsala/Stockholmstrakten!