• bergglim

    Ballonger = Barnkalas?

    Blivande och jag har funderat på att dekorera med vita skimrande ballonger exakt som på bilden nedan (bilden är på vår faktiska festlokal), med enda skillnaden att vi kommer att använda vita ballongpinnar istället för snöre och helium. Vad tycker ni?

    Blir det, om ni är helt ärliga, för mycket barnkalas över det? Vi vill gärna undvika den känslan

  • Svar på tråden Ballonger = Barnkalas?
  • bergglim

    Hm, verkar som att de flesta anser att det är lite barnkalas över det. 

    Vi funderar på att strunta i ballonger och enbart ha enkla blombuketter på borden några kandelabrar samt en fin dukning. Det blir nog bra

  • Caisa
    bergglim skrev 2014-06-23 20:34:09 följande:

    Hm, verkar som att de flesta anser att det är lite barnkalas över det. 

    Vi funderar på att strunta i ballonger och enbart ha enkla blombuketter på borden några kandelabrar samt en fin dukning. Det blir nog bra


    Vissa tycker att det är barnkalas och andra inte. Precis som vissa tycker att tiaror är barnkalas. Gör som NI vill! :)
    7 juni 2014
  • Nightrod

    Balonger kan vara jättefint.
    Men jag gillar dem mer som flertal än som singlar.
    Sett mycket fina kreationer med ballonger


    Live free, ride free
  • Kalejdoskop

    Jag tycker inte det blir barnkalas, så länge man gör det smakfullt, eller vad man ska säga. Ballonger i massor med färger som hänger i klasar i taket är absolut barnkalas. Men jag har svårt att tro att någon skulle få för sig att höra nåt sånt på bröllop! Kolla pinterest, sök på wedding och balloons, finns många fina idéer! Ja, vi tänker ha ballonger, uppsatta i ett mönster som blir riktigt fint :) lycka till med allt, ballonger eller ej!

  • Himla

    Det är ERT bröllop och självklart gör ni väl som ni vill, eller hur???

  • bergglim
    Himla skrev 2014-06-25 07:39:17 följande:

    Det är ERT bröllop och självklart gör ni väl som ni vill, eller hur???


    Så är det, men ibland kan det vara skönt att få råd utifrån
  • Ello

    Tycker verklingen inte det är barnkalas.
    Om ni har en clown som står och gör dem till figurer, då är det kanske lite i gränslandet... :P

    Det beror ju helt på vad man gör med dem!

  • Caisa
    Ello skrev 2014-06-26 20:13:27 följande:

    Tycker verklingen inte det är barnkalas.
    Om ni har en clown som står och gör dem till figurer, då är det kanske lite i gränslandet... :P

    Det beror ju helt på vad man gör med dem!


    Hahaha! :D
    7 juni 2014
Svar på tråden Ballonger = Barnkalas?