• Janda

    Skohjälp

    Det mesta i klädväg börjar nu bli klart men ett stort problem återstår - skorna!
    Vi ska gifta oss på en äng så några stilettklackar kommer inte fungera.

    Istället är det främst kilklackar jag kikar på, alternativt sko med bredare klack som går att gå med på gräs.

    Jag har letat och letat men hittar inte "de där" skorna så nu ber jag om inspiration och hjälp.

    Jag är ganska öppen för förslag med färg; vita, beiga, färgglada, blommiga men dock helst inte svarta eller för mörka.

    Klänningen jag ska ha är i ivory, lång, ganska enkel med lite paljetter över bysten.

    Är van vid att gå i höga klackar så klackhöjden är egentligen inga problem även om jag inte är så sugen på 15 centimeters då jag blir nästan 190 i sådana klackar (är 174) men dryga 10 går bra :).

    Här är ett par som jag gillar men jag tvekar fortfarande
    www.brandos.se/carvela/koffee-chocolate/a67931

    Och så vill jag att det helst inte ska kosta mer än drygt en tusenlapp.
    Snälla hjälp.

  • Svar på tråden Skohjälp
  • Janda

    Båda skorna var riktigt fina, har inte tänkt på att kika på varken bonprix eller hm, har bara fastnat på de "större" skosighterna så där har jag lite mer att kika på!

    sen vet jag inte om jag gör en för stor grej av hela skogrejen, klänningen är ju lång så skorna kommer ju inte synas så mycket. Men ändå vill jag hitta de perfekta skorna.

    Åh, dessa lyxproblem.

    Min blivande har dock löst sina skoproblem nu, han ägnade 20 minuter framför datorn, hittade två par som han gillade, beställde det ena och nu är han nöjd. Tänk om jag kunde vara lika enkel. Jag tänker hela tiden "tänk om jag hittar några som är ännu bättre". Suck.

    De här köpte han: www.brandos.se/bjorn-borg/jerry-1112010514-1000-white/a27808
    Tror det kan bli snyggt till hans ljusgrå kostym.

  • Maj12

    Förstår dig precis, alla dessa beslut hela tiden. Och jag förstår verkligen att du vill känna wow känslan men du har också helt rätt skorna syns ju faktiskt inte. Så är min kille med, snabba enkla beslut medans en annan ska grubbla....

    Jag beställde hem 3 par skor innan jag hittade mina (tur att zalando har fri retur) Tänkte ha dom jag visade dig från bonprix men hittade sen mina andra och det va kärlek :)

    www.scorett.se/dam/1032620/tiamo-pumps-textil-flerfargad Åååhhhh älskar dom!!!

    Men behöll dom från bonprix med. Tycker verkligen inte att man kan få för mycket skor :)

Svar på tråden Skohjälp