• Theresa

    Borgligt i Sälen

     Vi ska gifta oss borgligt i sälen om en månad :) Det är bara vi och våra två barn och vi vill ha det ganska anonymt. Nu behöver jag tips på var vi kan säga JA till varanndra. Och en mysig restaurang att äta kvällsmaten på. Vi känner inte till sälen så bra, vi kommer bo i närheten av högfjället. 

  • Svar på tråden Borgligt i Sälen
  • korpen23

    Hej! Vi ska gifta oss på Idre Fjäll under vår skidvecka i mars! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig om vare sig vigselplats eller någon bra restaurang i Sälen. Jag tänkte istället fråga om vi kan utbyta lite tips? Det verkar inte vara så många andra trådar om detta här.. Hur har ni tänkt lägga upp er vigsel? Vi ska göra lite annorlunda och gifta oss på toppen av fjället, med endast våra barn och våra två bästa vänner och deras barn närvarande. Efter själva vigseln har vi tänkt skåla i lite bubbel och ta lite kort med den fantastiska utsikten i bakgrunden, men sen har vi liksom inte kommit på mer.. Eftersom vi ska gifta oss på fjället blir det skidkläder, men man vill ju samtidigt se lite "finare" ut. Att ha blommor känns inte aktuellt, men samtidigt lite tomt.. Om någon har några tips är de varmt välkomna!

Svar på tråden Borgligt i Sälen