• Förälskade

    Bröllopssvit!

    Sitter och spånar över om man ska sova borta på hotell under bröllopsnatten. Sitter och tittar runt på olika hotell runt Helsingborg, Landskrona, Lund och Malmö. Men det tycks svårt att hitta en fin bröllopssvit som skriker "Vi har gift oss". Eller är det bara jag som är kräsen?

    Nåja, är det någon där ute som kan rekommendera ngt hotell runt dessa städerna?

  • Svar på tråden Bröllopssvit!
  • Förälskade
    meandmylove skrev 2013-11-09 11:07:35 följande:
    Följer dina trådar! Vi letar ju uppenbarligen samma saker. :)
    Hahaha, ja...men det är inte lätt :) Hur går det för dig i din planering?
  • meandmylove

    Ja det går sådär.. Vi har bokat lokal och bestämma kyrka och fått ok med vigsel (ska vigas av imam och präst samtidigt). Dock har jag inte fått reda på vilken tid. Inbjudningarna är klara, fattas bara text (eftersom jag inte vet tid...) sen ska de tryckas. Annars har jag väl inte spikat någonting, kollar runt på hotell, fotograf, transport, klänning ja allt men tar inga beslut än bara spånar. Hur går det för er?

  • Chicita

    Större / modernare hotell har oftast inte några rena "bröllopssviter" eftersom det är större efterfrågan på affärssviter med plats för mötesrum, arbetsplats osv.
    Kolla på mindre pensionat och liknande. Där är det större chans att dom har någon mer romantisk svit inredd med tanke på brudpar Glad 

Svar på tråden Bröllopssvit!