• Hoffsennanen Tottoplex

    Hur är deted brevleverans?

    Idag har vi lagt de inbjudningar som skall skickas på lådan. Sen tänkte vi köra ut resterande. När kommer de vi postade idag före tömningen egentligen fram?

  • Svar på tråden Hur är deted brevleverans?
  • filibustern

    du det kan gå fort. även om det är hela sverige brevet ska igenom kan det ta bara 2 dagar. t.ex jag har fått ett paket idag - en begagnad bok. han skickade det från eskilstuna (om jag inte minns fel) igår, och det kom till mig, västerbottens inland, idag. 

  • Alyllyra

    Vi la alla våra inbjudningar på lådan 30 april, dvs. dagen före Valborg. Vissa fick sina inbjudningar redan dagen efter, vissa fick vänta till 2:a maj. Och det fanns ingen logik i det heller - några som bodde i samma område, t.o.m. samma postnummer, fick sina inbjudningar på olika dagar. Så jag vet inte hur det funkar, bara att de kom fram

    Spännende att få ut inbjudningarna, jag var själv lite pirrig när det hände! 

  • Hoffsennanen Tottoplex

    Aaaah då kan de ju komma till folk redan imorgon?!?! Skit då måste vi ju köra ut ikväll?!?!

  • marsmat

    Våra kom fram dagen efter och bra två-fem dagar efter i utlandet. Bäst att vara snabb nu!

  • Hoffsennanen Tottoplex

    Vi körde runt igår så alla kom ut samma dag bara olika snabbt vissa har nog inte kollat lådan ännu men under dagen kommer de sista till rätt person; -)

Svar på tråden Hur är deted brevleverans?