• Katjaknas

    Jag behöver råd!

    Jag har bestämt mig för att ha ett barnfritt bröllop under middagen men ska ha mina barn och gudbarn som brudfölje i kyrkan och jag har fram till nu hållt det hemligt för alla gäster utom brudtärnan, toastmasters och givetvis gudbarnens föräldrar men jag märker nu att det blir svårare och svårare att hålla det hemligt för mamma... Hon är väldigt angelägen om att hjälpa mig med barnen på bröllopsdagen och vill klä dom och ha dom hos sig i kyrkan så jag börjar nästan känna mig tvungen att berätta men det känns ju å andra sidan trist att avslöja det då det vore roligt med någon liten hemlis i alla fall...Dessutom är mamma och jag väldigt känsliga, vi hurklar som ett barn till alla fina saker och jag vet att mamma kommer att reagera starkt när hon ser mitt följe av 8 barn och därför tänker jag att det kanske är schysst av mig att förbereda henne på det då denna dagen kommer att vara starkt emotionellt ändå för henne, vad tycker ni?!?

  • Svar på tråden Jag behöver råd!
  • Katjaknas

    Jag håller det givetvis inte hemligt för att få henne att grina, det kommer hon garanterat göra ändå;) Utan det var mer för att inte alla ska veta exakt allt som händer den dagen...Men jag kanske berättat för henne då, tack för era åsikter! 

Svar på tråden Jag behöver råd!