• Anonym (Pink)

    Ang färgtema! Paniiik! Hjälp!

    Jag får inte ihop färgtemat på mitt bröllop!


    Dvs. de rosa temat.


    Har nu köpt rosa (jättefin) slips till mannen men den är mörkare rosa än de vi skulle ha och ska ha! Ska va ljusrosa.


    Funkar de eller rubbas hela temat pga de???


    Hur har ni andra gjort?


    Är de ok om de är annan sorts rosa bara de är rosa??? Eller? Va hade ni gjort?


    Vet inte vad göra =(

  • Svar på tråden Ang färgtema! Paniiik! Hjälp!
  • Carina10

    Vi har inget färgtema alls men på något vis har det ändå blivit ivory o silver på nåt vis. :O
    Så allt verkar gå i dessa färger utan vi ens tänkt på det.

  • PiaB

    Vi har inte heller något att matcha direkt. Mer än att tärnorna ska ha lila klänningar och brudgummen lila väst och kravatt. Och de kommer inte att vara i samma nyans.


    Jag kan bara hålla med det många andra sagt, att det är så mycket snyggare och mer levande med olika nyanser. Jag skulle nog bli lite lätt illamående om jag kom in i en lokal där allt var i exakt samma nyans, om det ens går att genomföra. Så kör på och blanda!


  • Annamolly

    Jag tycker helt klart att det blir finast om man har olika nyanser istallet for bara en! Det dar med exakt matchning kanns lite 'Amerikanskt / 90-tal' och ar nog inte jattevanligt idag. Vart fargtema ar typ 'alla farger vi gillar', haha. :)


    2013.06.22 Samos, Grekland
  • TheD

    Vi hade lila och vitt med olika nyanser av lila. Det ger allt mer liv och rörelse :)

  • Anonym (Pink)

    Kul att höra alla tycker lika =)))


    Alla vi "oroliga" kan andas ut.


    Som Alvstina skrev, slips och bukett ska helst matcha tycker nog jag med :)

  • Annica70

    Vi har rosa och äppelgrönt som färger.. Jag bara ÄLSKAR grönt..Fina färger ihop tycker jag

  • Chicita
    Anonym skrev 2013-04-01 09:34:53 följande:
    Jag gillar också färgen på bröllopet
    www.jennyjusfer.com/se
    Hmm
    Är det någon vits med att skriva anonymt och sen lägga ut en hemsideadress?
    Och varför måste man vara anonym när man svarar på ett inlägg om temafärg? 
  • amerika
    Chicita skrev 2013-04-01 11:21:29 följande:
    Hmm
    Är det någon vits med att skriva anonymt och sen lägga ut en hemsideadress?
    Och varför måste man vara anonym när man svarar på ett inlägg om temafärg? 
    Ett jäkligt uselt försök till smygreklam med en hemsideadress som inte ens finns.... Tur att hon/han lyckades i nästa inlägg då!

    Usch, vilka troll det är som härjar på BT nu, är det inte kvalitetsexperter så är det anonyma insändare med smygreklam Flört
  • Chicita
    amerika skrev 2013-04-11 12:19:44 följande:
    Ett jäkligt uselt försök till smygreklam med en hemsideadress som inte ens finns.... Tur att hon/han lyckades i nästa inlägg då!

    Usch, vilka troll det är som härjar på BT nu, är det inte kvalitetsexperter så är det anonyma insändare med smygreklam Flört
    Ja det är trist när folk förstör...
    Vill man göra reklam så kan man betala för en reklamplats helt enkelt 
Svar på tråden Ang färgtema! Paniiik! Hjälp!