• MH2014

    Vad har ni höst-och vinterbrudar valt att ha på fötterna?

    Som rubriken lyder - Vad har ni eller ska ni välja att ha på fötterna vid höst/vinterbröllop?

  • Svar på tråden Vad har ni höst-och vinterbrudar valt att ha på fötterna?
  • aleydis

    Jag he beställt vita stövletter från Brandos, märke Wildflower, modell chevonne. Har ej provat än!

  • izredam

    Jag tittade också på skor från wildflower - vita stövletter, men en annan modell tror jag... Men det blev vita, fodrade, sneakers tillslut. Kändes mer mig.

  • Sanni
    Färdigplanerad höstbrud! :D

    Jag ska ha klassiska vita klackskor med öppen tå och fin rosett på.
    Under fotograferingen kommer jag däremot ha röda gummistövlar på mig! Vi gåfter oss i slutet av oktober och ´vi litar inte riktigt på vädret :) 
  • Pykkis

    Vi ska ha marint tema och gifter oss i slutet på nästa år, tänkte ha vita seglarskor om jag hittar.. annars ett par enkla ballerinas, klackskor är inte riktigt jag, dels för att min blivande är endast några cm längre än mig!

  • Lindijoo
    izredam skrev 2013-10-12 12:53:29 följande:
    Jag tittade också på skor från wildflower - vita stövletter, men en annan modell tror jag... Men det blev vita, fodrade, sneakers tillslut. Kändes mer mig.

    Snygga!! Härligt med folk som väljer sneakers
  • jools

    Jag har tänkt mig ett par svarta klassiska pumps på mig inomhus. Då vi kommer vigas, ha middag, fest och bo på samma ställe så kommer vi ju inte röra oss så mycket ute vilket känns smidigt då vi gifter oss i slaskmånaden februari.
    De stunder vi ändå ska avar ute tänkte jag ha ett par pgrova MC-kängor, gillar hur det bryter mot mina kläder. (jag ska ha en nätt vit spetsklänning med ett svart band i midjan)

  • Förälskade

    Jag kommer ha ett par pumps, vita och enkla. Dem täcker tår och häl, sen så kommer jag ha en lång klänning så det kommer förhoppningsvis inte bli så kallt om mina fötter :)

  • MH2014

    Nu äntligen har jag hittat ett par starka kandidater!! Ett par svarta kilklakkar med både öppen tå och häl, trots vårat vinterbröllop! Vid fotograferingen ute så tar jag ett par bruna stövletter jag har sedan innan (tror jag)

  • MH2014
    MH2014 skrev 2013-12-01 09:49:21 följande:
    Nu äntligen har jag hittat ett par starka kandidater!! Ett par svarta kilklakkar med både öppen tå och häl, trots vårat vinterbröllop! Vid fotograferingen ute så tar jag ett par bruna stövletter jag har sedan innan (tror jag)


     

  • MH2014
    MH2014 skrev 2013-12-01 09:49:21 följande:
    Nu äntligen har jag hittat ett par starka kandidater!! Ett par svarta kilklakkar med både öppen tå och häl, trots vårat vinterbröllop! Vid fotograferingen ute så tar jag ett par bruna stövletter jag har sedan innan (tror jag)

Svar på tråden Vad har ni höst-och vinterbrudar valt att ha på fötterna?