• SaraJoakim

    Western boots

    Jag letar western boots, lämligen någonstans längs sträckan karlstad - Göteborg, men jag får inte fram några affärer. Är det någon som vet något?

    Jag vill ha dem under klänningen på festen :)

    Här är lite inspiration för vad jag letar efter :)



     
  • Svar på tråden Western boots
  • daniiel

    www.bootskungen.se/ Det verkar dock inte gå beställa via hemsidan av någon anledning. Du skulle ju kunna ringa dock, telefonnummer fanns visst här www.hotfrogse.se/Companies/bootskungen-se och den här verkar vara till samma företag, www.hotfrogse.se/Companies/Westernboots där fanns även mejl. Ska visst ligga vid Alingsås.

    Det är typ den enda jag hittar. Han ska tydligen ha jobbat som skomakare i Göteborg i 25år tidigare på Larssons skomakeri, som tydligen ska finnas kvar och ligger på Avenyn. Dom säljer western boots. Här är deras hemsida www.larssonsskor.se/ Där kan det ju kanske vara värt att kika in?


  • SaraJoakim

    Lång A-line spets klänning med släp men sen hoppas jag hitta en kortare som jag hitta en kortare att byta till som kan showa off bootsen lite till! Under långklänningen är det mest för att jag älskar mina anra boots, country och stilen + att de är så extremt bekvämt! ;) Sen kan man ju ta en del cool kort med ^^

Svar på tråden Western boots