• Mars

    Hippad!!

    OMG!!!
    Jag har haft en fantastik helg och världens bästa hippa! Jag måste ha de bästa vännerna. De satte allt mitt i prick, allt var helt perfekt. Precis allt var bara så jag.

    På morgonen får jag ett sms soom säger att jag skall med ett tåg som går om en halvtimme, jag skall klä mig i svart och ta med den lilla svarta. Sätt dig på tåget och invänta ytterligare instruktioner.
    Trodde i min enfald att de skulle stå ett gäng och vänta på perrongen eller möta mig på tåget.. men icke.

    Väl i Stockholm får jag ett nytt sms.. "gå in på pressbyrån köp de största kondomerna de har, gå till baren, beställ ett glas vin och ett hajbett (vodkashot med tabasco). Fota och skicka till detta nummer.

    Sagt och gjort. Till svar får jag att dricka upp och att fota de tomma glasen.
    Check.

    Får ett nytt sms om att jag har 10min på mig att bege mig till plattan, där skall jag vänta på ytterligare instruktioner. Nytt sms ramlar in. "spela in när du sjunger gullefjun och skicka till detta nummer".

    Jag ställer mig och sjunger om den lilla kyckling gullefjun så det ekar över hela plattan och skickar glatt tillbaka. Observera att jag fortfarande är helt själv och att jag har en väldigt diskret utstyrsel.

    Jag får meddelande om att jag skall bege mig till kungsträdgåden och filma någon med snygga skor. Lätt som en plätt! Sedan skall jag bege mig till Strandvägen 7c. Tur för mig att det finns "appar" för sånt. För jag har världens sämsta lokalsinne.

    Väl inne på Hotell Diplomat (som ligger på uppgiven destination) så väntar 12 fantastiska brudar med bubbel. Vi får in en god lunch och alla får bekanta sig med varandra. De överräcker sedan en väska med en massa saker. Dessa prylar har var och en stoppat ner, de skall symbolisera ett minne med mig. Jag får sedan gissa vem som lagt ner dem och varför. Hur kul som helst och många skratt!

    Vi drog vidare till Sturebadet, och de hade hyrt hela det turkiska badet! Vi drack vin, bastade, badade och fullkomligt lyxade! Wow vilket härligt ställe.

    Vidare till hotell Malmen där de hyrt ett jätterum. Uppdukat stod snacks och vin att avnjuta medans alla klädde sig för kvällen och gjorde sig i ording.

    Hamnade på La Cocharacha, en spansk insprierad nattklubb/restaurang. Där skulle vi under middagen få lösa ett mord. Alla fick sig en varsin karaktär att spela och små uppdrag att utöva under kvällen. Tanken var att man skulle lista ut vem av oss som var mördaren.. men alla var fullt upptagna med att spela sin karaktär att vi nästan glömde bort varför och nästa glömde vi bort att äta också, trots att hela bordet hade fyllts med spanska läckerheter. Vansinnigt gott, men framförallt roligt.. skrattade så jag idag har träningsvärk.. överallt faktiskt!

    Efter middagen blev det klubbrunda.. minns knappt vart vi var, men kul hade vi. Av någon konstig anledning så hamnade vi iallafall på någon svartklubb i slaktområdet. HAHAHAHA.. WTF happen last night??!!

    Gulligaste flickorna hade ju som sagt hyrt ett jätterum på hotellet och många sov kvar där och vi kunde avnjuta en välbehövd brunch tillsammans dagen efter.

    Underbar kväll med de underbaraste vännerna <3

  • Svar på tråden Hippad!!
Svar på tråden Hippad!!