• Vichy

    Jag tror han friar snart! <3<3<3<3<3<3<3

    Jag måste skriva här för jag tror att jag spricker i små glädjebubblor snart!

    Jag och min pojkvän/sambo har pratat i snart ett halvår om att vi vill förlova oss! I sommras började vi att titta på ringar, ta reda på vad vi gillade mm.

    För ett par veckor sen så bestämde vi oss, vi gjorde en beställning på de ringar vi ville ha. Vi fixade allt då, utom datumet! Där vill han att jag ska vara clueless!

    Min pojkvän vill göra ett typiskt överrasknings frieri. Det sa han från början. Vi ville dock göra det gemensamma beslutet, så vi delar på kostnaden för båda ringarna, därför var det också viktigt att vi båda var med och provade och beställde...

    Nu har jag dock räknat ut att han borde ha dom nånstans! Så det kan hända när som helst!
    Troligen dock inte före nästa helg, då har vi våran årsdag!
    Men det är väl kanske för uppenbart, så han kanske bestämmer en annan dag för att jag inte ska "gissa för bra" ;)

    Fy vad skönt det är att skriva av sig!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-21 01:39
    Jag hade rätt! Idag kom frågan och jag svarade såklart ja! ^^

  • Svar på tråden Jag tror han friar snart! <3<3<3<3<3<3<3
  • sirifredde

    Grattis...Kom och tänka på en film som heter Bröllops duellen:) Hoppas allt går som du vill <3

  • CoG

    Å så mysigt!!
    :)

    Grattis i förskott och berätta gärna sen hur det blev!

  • Alyllyra

    Stort, stort grattis! Hoppas det blir helt underbart magiskt när det väl sker. Vi hade precis samma upplägg, och jag blev inte besviken kan jag säga... OT sirifredde: är det den med anne hathaway? Såg en film som skulle kunnat heta så på tv nyligen...

  • sirifredde

    japp det är det... =)


    Alyllyra skrev 2012-10-10 17:32:21 följande:
    Stort, stort grattis! Hoppas det blir helt underbart magiskt när det väl sker. Vi hade precis samma upplägg, och jag blev inte besviken kan jag säga... OT sirifredde: är det den med anne hathaway? Såg en film som skulle kunnat heta så på tv nyligen...
Svar på tråden Jag tror han friar snart! <3<3<3<3<3<3<3