• sessa

    Save the date

    Hej.. undrar om ni ska skicka ut save the date kort??

    då skriver man bara datum ooch mer info kommer i inbjudan sen???

    nån som har nån bild på erat kort?? 

  • Svar på tråden Save the date
  • mirre01

    vi skickade ut inbjudan med kyvert där det stod save the date på då vi har långväga gäster

  • mirre01

    vi skickade ut inbjudan med kyvert där det stod save the date på då vi har långväga gäster

  • caruba


    Vi skickade ut magneter ett halvår innan bröllopet. Datum och en hemsida var det ända informationen i stort sett. Fast jag får ju säga att vår facebookgrupp är mer poppis än hemsidan.
  • caruba

    Vi fixade en hemlig facebookgrupp var vi bjöd in alla gästerna.
    Där har vi postat lite bilder, delat med i. Enkelt och effektivit.

  • Krystal

    Ja, vi tänker skriva något sådant på dom save the date kort vi skickar ut, till släktingar och långväga vänner. Då flera av mina närmsta släktingar är musiker så skickar vi ut dom till dom ibörjan på 2013 så dom inte blir uppbokade med jobb....


    Och det kommer att bli tätt med bröllopen nästa år för mina närmasta släktingar. Först jag ut i början maj, sen en kusin i början juni och sen min tvillingsyster i början av juli...så det blir till att hålla ordning på kalendern

  • Krystal


    ..något sånt här ska det stå. Datumen är inte spikade...men tills efter jul ska dom väl vara det...
  • Mandala
    caruba skrev 2012-08-27 22:18:18 följande:
    snygga. =0)
    Tack!!
  • Loveit

    Caruba: hur gjorde ni era kort? Limmade ni fast magneter på små kort eller är det någon slags magnetplatta?

Svar på tråden Save the date