• Bambi

    Frustrerad!!! Vet ngn vart ja kan fà tag i dessa?

    Hej!

    Vi har äntligen hittat bröllopskortet som vi vill ha. nu har àterförsäljarn slutat med dessa. ngn som vet vart jag ska vända mig för hitta sàdana papper??

    Tack för er hjälp!!!



     
  • Svar på tråden Frustrerad!!! Vet ngn vart ja kan fà tag i dessa?
  • Madreh73

    Hej!
    Inte i just sånt papper men det finna andra fina "embossade/präglade" papper på ex. Panduro, eller på andra nätbutiker som säljer scrapmaterial. Hade du tänkt göra dom själv isf?? Finns ju en uppsjö av jättefina papper.
    Jag hade gärna hjälpt dig leta men ska åka och jobba strax....

    Googla runt och hoppas du hittar vad du söker!
    Lycka till! Glad

  • Bambi

    Tack Madreh73

    ja eftersom de inte fanns längre sa hade ja tänkt försöka mig pa o göra det själv. vi har letat saaaaaa länge innan vi hittade denna inbjudan o sa nu finns den inte ;((( ja bor tyvärr inte i Sverige sa ja kan inte springa in pa panduro. far fortsätta googla, tack ändà!!
    Jobba lugnt!!
     Solig

  • Madreh73

    Men du vet att panduro har postorder va, däremot vet jag inte om dom skickar till utlandet....

    www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stamplar/3030-Papper/303040-Praglat/1/361046-Designark-emb-sirliga-hjartan

    www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stamplar/3030-Papper/303040-Praglat/1/361044-Designark-Embossed-smaornament

    Kolla på dom här, inte exakt dom du är ute efter men otroligt fina tycker jag. Lyckades inte länka på rätt sätt men kopiera hela så ser du nog  iaf. Solig

    Får jag fråga när du "måste" ha papprena, har ni bestämt datum så det är brådis??

    Tack, jobbet gick fint....som alltid och inga incidenter heller som tur var.

  • Bambi

    tack för er hjälp, det blir sa att jag gör korten själv da vi inte hittade ngt vi tyckte stämde in pa oss.
    Tack för all er hjälp!

     

Svar på tråden Frustrerad!!! Vet ngn vart ja kan fà tag i dessa?