• Xelina

    Svensexa hjälp!!!!

    HAr inte hört något om svensexa för min M2B... Igår ficka jag reda på att ngn av mina vänner tagit kontakt med honom så det verkar som det blir ngt för mig.... Vet att han skulle bli besviken om det inte blir ngt öt honom, nu undrar jag, kan jag ta kontakt med hans vänner o höra om det blir ngt???
    Tänkte skriva såhär i ett majl till del....

    "Hej allihopa!


    Jag vet att jag kanske inte ska blanda mig i detta men tänkte bara höra om någon av er har tänkt på eventuell svensexa för ...... Ställer frågan då jag bara vill veta eventuell helg isåfall :) Då hans brödrar inte är så engagerade så vänder jag mig till er istället...."

    Är detta ok???

     
     
  • Svar på tråden Svensexa hjälp!!!!
  • Chicita

    Kör på det, det kan vara så att alla sitter och väntar på en inbjudan själv och inte förstår att dom kanske själva borde ta tag i saken...

  • Cicci90

    Det tycker jag att du kan skriva! Att man vill veta vilken helg det blir för att kunna planera resten av livet tycker jag är helt rimligt. Speciellt om bröllopet börjar närma sig. Och det är ett smart sätt för dig att ta reda på om det blir något Flört
    Fast det stavas bröder Flört

  • Xelina

    tack för tipset, mejlade och nu verkar de ha fått lite bråttom, det e ju bara 5 v kvar varav 4 helger så ..... men d löser sig!!!

Svar på tråden Svensexa hjälp!!!!