• knyttan

    Ojojoj

    Här gick jag i godan ro och trodde att jag inte skulle få någon hippa!! Men  oj vad jag bedrog mig!!!! Jag fick en hel hippe-helg Förvånad

    Jag visste sen länge att sambons kompisar höll på att koka ihop något till honom den här helgen... när jag sen fick ett sms från min kompis för flera veckor sedan, som undrade om vi skulle planera en middag till i fredags så anade jag lite ugglor i mossen - vi brukar ha middagar ihop men det brukar vara ganska spontana grejer som vi planerar en dag eller två i förväg... Och när jag sen fick ett sms på torsdag kväll att stoppa ner bikinin i väskan innan jag for till jobbet då tänkte jag nog att "nått" var i görningen...
    När jag slutade jobba så ringde jag min kompis och hon sa att hon satt och solade i parken och undrade om jag ville komma. Då tänkte jag att jag nog bara inbillat mig alltihop. Men där satt hon + en annan gammal kompis från en annan stad i parken med jordgubbar och bubbel. Shit vad överaskad jag blev! Sen fick jag åka på SPA och sedan lagade de middag till mig medan vi kollade på fotbollen. Jag var ganska nöjd ändå, tyckte det var en trevlig "mini-hippa"  även om jag tyckte det var lite trist planerat av dem att kolla fotboll på min hippa (är verkligen noll fotbollsintresserad och det vet alla mina kompisar om), och min sambo kom också och kollade fotboll och vi hade det lite mysigt.

    Så igår morse så kom de och rövade bort sambon och han fick spela paintball och åka dressin och en del små "uppdrag" (+ alldeles för mycket sprit dessutom fick jag höra sen)... så jag tänkte att jag skulle få en lugn lördag för mig själv. Gick ner på stan, köpte en flaska vin, skulle precis handla middag när min andra kompis som inte bor här ringde, hon satt själv i parken sa hon, kunde vi inte hinna ses lite innan hon åkte hem igen?
    Så jag, lättlurad som jag är gick på det igen!! Tungan ute När jag kom till parken där vi träffats dan innan så sitter nästan alla mina kompisar där med massor med picknick och ballonger och peruker, och mera champagne så klart och så fick jag klä ut mig i en helt bisarr utstyrsel med tyllkjol och knallorange peruk... Jag trodde ju i min enfald att jag skulle slippa det, men tji fick jag! Men för utom det så var det en väldigt snäll och trevlig hippa, jag fick ha "kroki-lektion" och teaterimprovisation med mina kompisar och lite andra lekar.

    Jag blev verkligen så himla rörd av att nästan alla mina kompisar som är bjudna på bröllopet hade ordnat detta för mig, de flesta känner inte ens varandra, och som sagt ett par stycken kom till och med hit från andra städer!!! Så fredagskvällens fotboll var bara för att lura mig att jag inte skulle få någon mer hippa haha!! Och sambon han visste om att de planerade en massa grejer till dan efter för mig, men han trodde inte heller att han skulle få någon sexa... så han blev lika överaskad han när de kom och hämtade honom i går!

  • Svar på tråden Ojojoj
  • LindaochJohn

    Vad roligt Knyttan! Låter som en toppen hippa och vad kul att du fick en när du inte trodde det! Skrattande

Svar på tråden Ojojoj