• JuliBrud89

    Jag blev "möhippad" i lördags!! :D

    Som rubriken sæger blev jag utatt før min møhippa i helgen. Det var helt otroligt roligt!!! Jag fick gøra såå mycket konstigt (men roligt). Jag och min lilla familj hade varit på kontirmation før min lillebror. Nær vi kom hem hørde jag massa klackar mot golvet och hørde att dom kom mot mig.. Så hoppade det fram 4 kompisar som skriker "møøhippaaa" varav jag børjar gråta (av glædje) och blir satt på en stol dær dom hængde ett gosedjur (en mus), och ett linne ovanfør dær det stod "En kyss før 5;er" (fast på norska) och under stog det "visar musen før en 20;er". Då skulle jag alltså dra upp linnet och visa leksaksmusen.. Folk skulle bli besvikna :D haha. På ryggen stog det "brud 2012". Fick såklart en fin sløja och en tiara på hivudet också :D

    Sen var det bara att børja hinka i sig alkohol. (har en dotter på 6 mån så dricker alltså knappt længre) Dom hade stoora planer før mig! Dom hade också lagat MASSA god mat! Kl 18 och en del alkohol senare var det dags før førsta uppdraget. Jag skulle ut på handletur i en affær. Jag fick en handlelista, men det fanns en baksida! Allt skulle plockas från andra kunders korgar! Annars skulle jag få ett straff! Sant som sagt så klarade jag det på 25 min ;D (Det var skitroligt), om man inte ær rædd før att skæmma ut sig såklart ;) Sen åkte vi hem och drack ænnu mer, och hade en quiz om mig och framtida mannen. Dom hade tidigare frågat min framtida man massa roliga (en del sexuella) frågor. Om jag svarade likadant som min gubbe, skulle mina vænner ta en geleshot. om jag svarade fel skulle jag ta en.. På den tiden hann jag bli rætt full ;) Sen efter ett tag skulle vi ut før att inte komma hem mer den kvællen. Jag var "ganska" berusad, och skulle fortsætta mina uppdrag.

    Bland annat: ta en "pervers" bild med en staty, få 5 cigaretter från 5 olika personer och tænda på alla samtidigt, ta ett kort med en snygg kille och berætta att han var snygg, detsamma med en tjej., dansa på bordet, dansa en hel låt ensam på dansgolvet, torrjucka på en "kænning". Sist men inte minst ta kort på ett par snygga skor, få en drink av någon och sæga något jag inte minns.

    Det var en kvæll jag aldrig kommer glømma! Vi hade så otroligt roligt! På norska heter møhippa "utdrikkningslag" och jag blev HELT KLART ut dricken.. Haha!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag blev "möhippad" i lördags!! :D
  • Daludd

    Kul att du hade roligt! :) Hade jag fått den typen av möhippa hade jag mått skitdåligt! 

  • Green

    Det viktigaste är ju vad den blivande bruden tycker om det och du verkar ju haft kul!
    Jag personligen hade inte gillat det upplägget helt får jag då säga.

  • Linsan

    Jag instämmer med ovanstående om att det viktiga är vad du tycker men jag skulle inte ställa upp på en sådan möhippa..

  • JuliBrud89

    Ja eller hur, smaken ær som baken! Jag tycket sånt dær konstigt ær roligt! På något konstigt sætt :D Får hoppas era møhippor blir mer i er stil!!

  • Willow

    Instammer med dem ovan, det ar ju super att du hade roligt, det ar ju precis vad man vill med sin mohippa och du har tur som har vanner som kanner dig sa val! Personligen skulle jag nog totalvagrat, jag gillar inte overraskningar (savida det inte ar typ blommor och presenter

  • vinterfrost

    Personligen gillar jag inte att stå i centrum. o speciellt inte för att skämma ut mig. Hoppas mina vänner känner mig så pass väl att de väljer en lugn och mysig möhippa till mig (om jag nu får någon dvs)

    Men jag är glad att du hade roligt! Det är ju huvudsaken  

  • moa2012

    jag hade Älskat denna typ av möhippa =)..fan vad kul..hoppas jag oxå får göra sånna här crazy saker..

  • TheD

    Håller med fler här att jag skulle vägra göra det där för det osmakligt. Men så länge du hade kul :)

Svar på tråden Jag blev "möhippad" i lördags!! :D