• fairlight

    Datum satt för hans svensexa -

    Då var datumet satt för mannes svensexa. Nästa fredag skulled et tydligen bli av, och sista kommentaren hans vän sa var "Ja, det blir ju en perfekt kväll, mycket sprit och snygga brudar man kan glo på"

    Erhm.. jag känner mig lite obekväm.. Jag litar på min sambo, det gör jag. Men inte på hans vänner. Varför? det är en nybliven singel med i gänget av fyra människor, det är egentligen bara min sambo som är ihop med någon.. Vill liksom inte att det ska gå överstyr.
    Jag vill inte ha hem honom stupfull (jag har spyfobi, och bävar inför att han kanske måste spy etc).

    Äsch.. Jag kanske överdriver, men det känns nästan befogat.

  • Svar på tråden Datum satt för hans svensexa -
  • georgialee

    Jag kan förstå din oro, jag hade själv en likadan innan jag pratade med min m2bs bestmens som håller i svensexan. De tycker om mig och min m2b och vill göra det till en kul kväll som inte skapar problem, framförallt mellan mig och min m2b. Så försök att tänka så, att de vill deras bästa för er och framförallt din m2b och det vore jävligt ursäkta språket opassande om de skulle ha massor av snygga brudar kring din karl bara för att dom är singlar. Kvällen ska handla om din m2b, inte tjejer.

  • fairlight

    Ja, det är väl så jag får försöka tänka. Har ju nio dagar på mig. :)
    Grabbarna är jättesnälla, men när de har fått lite sprit i sig så blir de knasiga.

    Tack för ditt svar!

  • fairlight

    En liten uppdatering;
    Det gick ok! han kom hem och var full, men han spydde inte etc. Däremot så blev det ett litet missförstånd mellan oss som vi gnällde om när han kom hem, men nu är det väl utrett.

    Det som gjorde mig ledsen var att bestmannen hade sagt till sambon (som f.ö är ihop med tärnan) att det inte kommer att ordnas något för mig..de hade inte tid tydligen.. :( sambon sa detta till mig. för han vet hur gärna jag hade velat göra någonting..
    Det ledde till att jag satt hemma och grät större delen av kvällen när de var borta...

Svar på tråden Datum satt för hans svensexa -