• Esonda

    Tänkte dela med mig av möhippan!

    Sådär, då var chefens möhippa avklarad!! =)

    Dagen började såhär:
    Hon blev upphämtad av en man som sa sig komma från säpo, att hon var kallad på förhör!
    Hon fick ett brev med instrultioner och 15min på sig.

    Därefter fick hon sätta sig i bilen med frukost och en uppgift, lyssna igenom en skiva mycket nogrannt!

    När hon var framme efter en bilresa på 1 ½h fick hon reda på att hon skulle få hålla i Bodystep i högklack och kjol. Däremot visste hon inte att deltagarna hade fått i uppgift att vara extra busiga.

    så där står hon och gör sitt bästa för att få deltagarna att hänga med medans de byter brädor och plockar in balansboll och kastar till varann och sätter sig ner och börjar sms:a...

    Efter detta var det dusch och lunch! Sedan bar det vidare mot Nordstan.
    Väl där fick hon dra uppdragslappar. Ville hon inte göra ett uppdrag blev det att ta en shot istället, pest eller kolera

    Under hela dagen skulle hon sälja kramar, hon lyckades med att sälja en :-P

    De uppdrag hon valde att göra var:
    Fota 9 snygga män
    Hitta en kille med långt hår och fläta håret.
    Dansa med en flintskallig man
    Flörta till sig en Big Mac
    Fota 5 saker hon förknippar sin M2B med.

    De uppdrag hon valde att ta en shot på:
    Fråga alternativa killar om äktenskapsråd (det fanns inte så många ute just då)
    Sjunga en låt som hon valt från skivan hon lyssnade på i bilen.
    Utmana 10 personer i plankan (detta hanns inte med så hon tog en shot istället)

    Efter detta åkte vi till Gökboet och hade 5-kamp med kraftiga skratt attacker!!
    Medans vi väntade på att få börja fick hon måla sin M2B´s poträtt (de på svensexan ska göra likadant)

    Kvällen avslutades på Sticky Fingers!! Middag och Party!

    i tre dagar har hon tackat för denna dagen! Hon uppskattade det väldigt mycket och vi hade galet roligt!! =))

  • Svar på tråden Tänkte dela med mig av möhippan!
  • FruSSE

    Pweh, det är tur smaken är som baken. Det där är min värsta mardröm (men ja, jag är en torrboll och det växer mossa på mig). Jag hade stängt dörren i "säpo"-mannens fejs. Eller nej, jag öppnar inte om jag inte känner personen utanför, så det hade skitit sig redan där :P

    Huvudsaken är dock att "er" brud hade kul. Tycka vad man vill - ni verkar ha lagt ner mycket jobb och haft gott om fantasi :D 

  • Madebyday

    Åååh, vad kul att läsa.
    Vilken rolig dag!! :D
    Jag planerar möhippa som ska gå av stapeln 21 Juli och jag kommer sno lite av dina "uppdrags-tips".
    Super kul!
    Tack :D:D

  • Esonda
    FruSSE skrev 2012-05-08 09:35:54 följande:
    Pweh, det är tur smaken är som baken. Det där är min värsta mardröm (men ja, jag är en torrboll och det växer mossa på mig). Jag hade stängt dörren i "säpo"-mannens fejs. Eller nej, jag öppnar inte om jag inte känner personen utanför, så det hade skitit sig redan där :P

    Huvudsaken är dock att "er" brud hade kul. Tycka vad man vill - ni verkar ha lagt ner mycket jobb och haft gott om fantasi :D 
    Vi planerade möhippan efter hur bruden är som person och önskemål som vi har frågat om precis när vi fick reda på att mannen hade friat Det är inte schysst att göra tvärtemot hur bruden är.
    MYCKET planering har det vart
  • Esonda
    Madebyday skrev 2012-05-08 09:58:40 följande:

    Åååh, vad kul att läsa.
    Vilken rolig dag!! :D
    Jag planerar möhippa som ska gå av stapeln 21 Juli och jag kommer sno lite av dina "uppdrags-tips".
    Super kul!
    Tack :D:D


    Tack så mycket =) Du får gärna sno lite!!!
    Jag älskar verkligen att planera sådanna här saker och planerar att i min framtid skapa ett eventbolag där jag hjälper till med dessa planeringar! =)

    Undrar du något så hör av dig så gör jag så gott jag kan för att hjälpa till Har massa idéer på lager haha!!
  • FruSSE
    Esonda skrev 2012-05-08 10:02:39 följande:
    Vi planerade möhippan efter hur bruden är som person och önskemål som vi har frågat om precis när vi fick reda på att mannen hade friat Det är inte schysst att göra tvärtemot hur bruden är.
    MYCKET planering har det vart
    Precis. Viktigast är ju att man försöker möta brudens förväntningar. Och det låter det verkligen som att ni har gjort!
    Kan tänka mig att det blev många roliga bilder och minnen :) 
Svar på tråden Tänkte dela med mig av möhippan!