• moonias

    Hiss eller diss?

    Vi har lila/limegrönt som temafärger och jag ska ha en fluffig vacker ivoryfärgad klänning men gillar att ha en liten tvist på allt jag gör så jag vill ha ett par lite udda skor under klänningen. Vad tycker ni om dessa? Jag tycker att det är sjukt coola men funderar på om det blir "för mycket" med så mycket mönster? Är det snyggare med ett par hel-lila skor?

  • Svar på tråden Hiss eller diss?
  • FruSSE

    Vilka coola skor!

    Åh jag gillar verkligen din idé om att ha en liten färg-twist på skorna. Jag tror inte att det i så fall gör något att det är så mycket mönster men kanske att det kan bli svårt om det är kritvitt på skorna och ivory på klänningen? Det där kan man ju vara olika känslig med. Personligen är jag extremt petig med sånt (antagligen därför jag tänker på det :P).

    Får jag fråga vart du hittar sånna unika skor? 

  • Odium
    FruSSE skrev 2012-03-24 15:26:46 följande:
    Vilka coola skor!

    Åh jag gillar verkligen din idé om att ha en liten färg-twist på skorna. Jag tror inte att det i så fall gör något att det är så mycket mönster men kanske att det kan bli svårt om det är kritvitt på skorna och ivory på klänningen? Det där kan man ju vara olika känslig med. Personligen är jag extremt petig med sånt (antagligen därför jag tänker på det :P).

    Får jag fråga vart du hittar sånna unika skor? 
    Googla på Iron Fist skor...
    eller sök på amazon.co.uk.. de har fler..
  • moonias

    Hm det där med ivory/vitt har jag inte tänkt på... Kanske lika bra att köpa skorna och se hur det ser ut, annars har jag ju ett par skitcoola skor till annat *hehe* ;).

    Hittade dem på ebay, sök på "Iron fist Oh no", de finns i flera olika färger :). 

  • Frida

    Hiss! Jag ska ha ett par knall lila skor till min ivoryklänning:) Som du säger kul detalj och coolt att det händer nått under allt det vita:)

Svar på tråden Hiss eller diss?