• chesa

    Inbjudan med infoblad

    Hej!
    Sitter och tittar på olika inbjudningskort men jag vill gärna ha med ett informationsblad där det står var allt ligger, övernattning m.m. men har ett problem att hitta var man kan beställa såna så att det passar med inbjudningskortet.
    Har någon ett bra tips på var man kan köpa " färdiga" och helst set med inbjudan om ni förstår vad jag menar. 

  • Svar på tråden Inbjudan med infoblad
  • Mariem

    Vi gjorde en hemsida istället med all info och hänvisade till den i inbjudan. Kanske kan vara något?

  • chesa
    Mariem skrev 2012-03-17 12:12:06 följande:
    Vi gjorde en hemsida istället med all info och hänvisade till den i inbjudan. Kanske kan vara något?
    ja, jag har tänkt tanken, men hur gör man då? gör man bara hemsidan eller måste man skicka ut en inbjudan också? för jag tänkte skicka ut Save-the-date kort ett halvår innan för att vi ska gifta oss mitt i sommaren då många har semester..ska jag hänvisa till hemsidan på korten då istället för en inbjudan?
  • augustesen

    Vi beställde STD med matachande kuvert som vi skickade ut i början av februari sen har vi inbjudningarna som kommer skickas ut tillsammans med ett informationskort i april. På info-kortet står det klädkod, OSA, kontaktuppgifter till toastar samt adressen till vår bröllopssida.

    Beställde allt från VistaPrint och kostade 850:- ink frakt samt med ett tjockare papper. Kan absolut rekommendera VistaPrint!!!

Svar på tråden Inbjudan med infoblad