• Fia03

    Ge mig lite tips!

    Den 26/5 gifter jag mig. Tiden kanske kan stå still ett tag? :) Vore bra, så att man hinner med allt. Har ni köpt presenter till ert brudfölje mm? Jag skulle vilja köpa till mina två tärnor, min svägerska som är toastmadame och som även har hjälpt mig med massor av förberedelser. Har ni tips på bra sidor där man kan hitta fina presenter? Jag jobbar som hudterapeut och har väl kanske tänkt att man skulle kunna plocka ihop lite fina produkter till dem med. Hade ni blivit glada att få det eller vill man hellre ha minne från dagen kanske....hmm!!

  • Svar på tråden Ge mig lite tips!
  • Cicci90

    Jag hade blivit jätteglad för att få fina produkter, mest för att jag själv inte riktigt har råd att köpa dom själv ;)
    Men, jag skulle även uppskatta att också få något som jag kan ha med mig för resten av livet. Ett halsband eller något liknande kanske?
    Vi kommer b.la. att ge ett bröllopsfotografi i ram till våra föräldrar och de som har hjälpt till :) Sen har vi inte kommit på vad vi ska ge dem mer, men vi har till augusti på oss.. :)

  • jennie13

    När jag var tärna för några år sedan fick jag och den andra tärnan varsit halsband -inget dyrt så men bruden är intresserad av symboler och det andliga så honhhade tänkt till och hittat symboler som hon tyckte speglade våra eprsonligheter. Det var fint och gulligt, jag hade inte förväntat mig någonting alls {#emotions_dlg.flower}

  • weddinghelena

    Jag hade blivit jätte glad för produkter, eller kanske kan du ge dem frans & bryn färg hos dig eller nån anann behandling till själva produkterna

Svar på tråden Ge mig lite tips!