• drömmer

    Vilken av dessa hade ni valt?

    Har hittat desa 3 klänningarna på Ebay till mina tärnor. Men nu vet jag inte vilken jag ska välja


     


    De två sista matchar brudnäbbens klänning och egentligen den färg jag från början tänkt, men den ljusa var ju också SÅ fin Så hjälp mig nu och tyck till!!


     


    .




  • Svar på tråden Vilken av dessa hade ni valt?
  • Anneli256

    ursäkta.. det är kanske bara jag. Men är inte nr ett och två exakt samma klänning fast i olika färger??  Jag tycker d iaf.  Själv röstar jag klart för tvåan pga jag gillar färgen bättre än ettan.Flört

  • max alexis

    Om de inte e samma klänning så är de i allafall mycket lika. Jag hade tagit nr1, men det e ju för att jag har rosa (bla) som tema. Vilka värger ska du ha? jag hade valt där det passade in med övriga delar.

  • daniiel
    Anneli256 skrev 2012-02-14 08:33:59 följande:
    ursäkta.. det är kanske bara jag. Men är inte nr ett och två exakt samma klänning fast i olika färger??  Jag tycker d iaf.  Själv röstar jag klart för tvåan pga jag gillar färgen bättre än ettan.Flört
    Jo, det är samma klänning fast i två olika färger :)
  • daniiel
    max alexis skrev 2012-02-14 09:31:00 följande:
    Om de inte e samma klänning så är de i allafall mycket lika. Jag hade tagit nr1, men det e ju för att jag har rosa (bla) som tema. Vilka värger ska du ha? jag hade valt där det passade in med övriga delar.
    Läs TS ;P

    "De två sista matchar brudnäbbens klänning och egentligen den färg jag från början tänkt"
  • evigtkär

    jag hade frågat tärnorna om vilken de hellst vill ha och vilke de tror kommer passa bäst. Det är ju viktigt att de trivs i klänningen :)

  • Jane

    Jag håller med den som skrev här över mig, fråga tärnorna vad de tycker.
    Personligen tycker jag nummer 3 är mest "uppklädd", men ska dom ha bolero till så passar nummer 2 bäst, har man bolero till 3:an så kommer det se knäppt ut.

    Vilken säljare är de två sista klänningarna ifrån?


  • sabz

    3an! Lite finare och passar jättebra till ett bröllop :D

    Btw, brudklänningen du har som bild, är det den kllänningen du ska ha på bröllopet? :D

  • drömmer

    Jo det är i stort sett samma klänning på de två första bilderna, med lite smådetaljer. Bandet är nämligen inte fastsytt på den andra och så är den lite annorlunda sydd under bysten och med en dold dragkedja i sidan istället för synligt i ryggen som den första har... Vi har vitt, rosa, silver och lite grönt (tex blommor i dek) som färgtema. Den rosa nyansen bestäms av tärnornas klänning men det är mörkt rosa jag egentligen tänker mig så det blir tvåan .

  • TheD

    1 och 2 är samma modell, ja. finns att få i en massa färger!!!


     


    Jag tycker trean är finare då de andra klänningarna ser ut som "vanliga" sommarklänningar :)

  • Silketuss
    mary406 skrev 2012-02-15 03:43:52 följande:
    Vacker klänning.www.balklanningaronline.com
    "Slida brudklänningar", "Sopa Tåg brudklänningar", Kapell Tåg bröllopsklänningar", "Domstolen Tåg brudklänningar"???  
  • bridetobe2013
    Silketuss skrev 2012-02-15 09:12:05 följande:
    "Slida brudklänningar", "Sopa Tåg brudklänningar", Kapell Tåg bröllopsklänningar", "Domstolen Tåg brudklänningar"???

    Ja deras översättning fick en att le .....


    1/6 2012
Svar på tråden Vilken av dessa hade ni valt?