• MeaJ

    BILD-tråd, visa er brudfrisyr

    Som rubriken lyder...

  • Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr
  • LinaNordstrom
    LinaNordstrom skrev 2014-07-05 09:20:49 följande:


    Så här såg min frisyr ut
    Och här en bild till framifrån/sidan
  • teres77
    LinaNordstrom skrev 2014-07-05 09:20:49 följande:


    Så här såg min frisyr ut
    Vilka härliga lockar! Jättefint!
  • teres77

    Har en bild på min provfrisyr och sminkning... Det är skarpt läge 25/7. Hjärta

    Jag ska klippa upp luggen lite så det blir mjukare runt ansiktet och mindre känsla av gardin... 



    Sminkningen är mjuk men ändå betydligt mer än jag har till vardags, dvs inget. 

  • NannZ

    åh herre va fina frisyrer! Någon som fått till en fin frisyr på axellångt hår? (utan löshår)

  • Anniina

    Jag efterlyser också frisyr med axellångt hår! Någon som har haft slöja trots kort hår? Jag vill hemskt gärna ha slöja, men jag är mycket snyggare i kort hår än långt, så alla prinsessuppsättningar går bort.

  • Pia88
    NannZ skrev 2014-07-10 21:40:34 följande:

    åh herre va fina frisyrer! Någon som fått till en fin frisyr på axellångt hår? (utan löshår)


    Anniina skrev 2014-07-10 22:24:06 följande:

    Jag efterlyser också frisyr med axellångt hår! Någon som har haft slöja trots kort hår? Jag vill hemskt gärna ha slöja, men jag är mycket snyggare i kort hår än långt, så alla prinsessuppsättningar går bort.


    Har liiite längre än axellångt.. bröllop imorgon.. kan visa bilder efter det... men det är inte långt ifrån teres77 bilder...

  • Utvandrare
    NannZ skrev 2014-07-10 21:40:34 följande:

    åh herre va fina frisyrer! Någon som fått till en fin frisyr på axellångt hår? (utan löshår)


    Anniina skrev 2014-07-10 22:24:06 följande:

    Jag efterlyser också frisyr med axellångt hår! Någon som har haft slöja trots kort hår? Jag vill hemskt gärna ha slöja, men jag är mycket snyggare i kort hår än långt, så alla prinsessuppsättningar går bort.


    Jag har också lite längre än axellångt hår, som jag kommer att ha platt, rakt och utsläppt med bara en liten halvtofs att fästa slöjan i. Vi gifter oss nästa helg, jag postar bilder efter det. :)

  • Utvandrare
    teres77 skrev 2014-07-05 17:52:48 följande:

    Har en bild på min provfrisyr och sminkning... Det är skarpt läge 25/7. Hjärta

    Jag ska klippa upp luggen lite så det blir mjukare runt ansiktet och mindre känsla av gardin... 

    Sminkningen är mjuk men ändå betydligt mer än jag har till vardags, dvs inget. 


    Jättevackert hår och sminkning! 
  • AnnaRank

    Jag har också lite längre än axellångt, men beställde löshår (clips) som min syster (som även är frisörska) satte in. Ville inte ha någon stram frisyr eftersom det inte riktigt speglar mig som person, så hon gjorde en sådan här lösning. Supernöjd!

  • Petra R

    Jag har naturligt lockigt hår och ville ha en halvuppsättning. Den här bilden visade jag för frisören som inspiration:



    Så här blev det :)


     

Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr