• Evelina86

    Hjälp med ring!!

    Jag blir snart tokig!! 
    Har letat runt på nätet som en galning efter någorlunda billiga förlovningsringar i guld. Men Hittar bara de som kostar flera tusen. O just nu är det så att vi har inte råd att lägga ut 3000-5000:- för ringarna. (För båda ringarna)
    Så har ni tips så kom gärna med dom!

     

  • Svar på tråden Hjälp med ring!!
  • 101112

    Om du bor i Stockholm så kan du gå in på kaplans.se de har både auktiooner och en butik där de säljer ringar i alla prisklasser men framförallt billigare än i affärerna. Eller om du har en Hallbergsguld affär där du bor så har de rea fram tom 31jan 20 % och sedan om du handlar och blir medlem får du ytterligare 10 % om det inte är sååååå bråttom kommer Hallbergs att ha rea igen en vecka i feb runt v 8 9

    Lycka till

  • Evelina86

    Tack, bor ju dock inte i stockholm, men ska kika på länken ändå :) 
     

  • Lejonhjärta

    Vi har köpt på hedbergsguld. Grova ringar i silver. båda för en tusenlapp inklusive gravyr. Billig och bra och pga att silver är den enda metallen jag tål!

  • Brunetten
    Evelina86 -  jag tror det är billigare om man beställer på nätet. Tex vigeselbutiken.se.
    Jag och min kille ska till Hallbergsguld och kolla på ringar på fredag. Tycker att det är lättare att köpa i butik eller i alla fall gå dit och prova ut vilken storlek osv som man vill ha. De har ett erbjudande nu där man får den billigaste ringen för halva priset!! Där kan man även köpa ringar på avbetalning mot en liten kostnad.

    Jag har dock letat massor på nätet efter någon butik som har erbjudande där man får tjejens ring gratis (har sett sådant tidigare). Tänkte att det kanske dyker upp något sådant nu när det är Alla Hjärtans Dag snart.
    Ska kolla den länk som 101112 tipsade om!
Svar på tråden Hjälp med ring!!