• weddingdreams

    Rimma dina gästpresentationer....

    Jag har nog snart läst alla trådar som finns här på BT och Google om gästpresentationer.


    Alla bröllop vi varit på har det stått nått roligt och sedan relationen till brudparet. Men när jag fann några som rimmat tyckte jag genast blev roligare. Men GUD vad svårt det är...


    Kan vi hjälpas åt... Kan inte alla dela med sig av sina rim... Visst att man ska känna personen men ibland räcker det att man får ett tips så kan man sedan göra om det så det passar...


    Ok... jag börjar...



    Den karaoke älskande (X) går gärna till gymmet och spinnar, att ta hand om en busig Stella tar också av fritidens många timmar.
    En kopia av svensson svensson han är
    och drar du fram en kortlek! Så lovar jag att han är där
    Om ventilationen går sönder hjälper han gärna till, men att fixa iorning bilar mest av allt han vill.
    Bruden kan både kakla, dansa och prata.
    Det här är en tjej ni inte borde rata.
    I Stockholm regerar hon med sin batong. Att fånga bovar är för henne en vacker sång. Att hon skulle vara perfekt som tostmadam visste vi med en gång

     


    Om ni känner igen rimmen så är det att jag inspirerats av andra och gjort om dom lite så dom ska passa... Snäll kan inte du också dela med dig....



     


     


  • Svar på tråden Rimma dina gästpresentationer....
  • LiveForever

    Hmm jag förstår inte riktigt. Vad är det du vill ha hjälp att rimma på? Vi känner ju inte dina gäster liksom... Glad


    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • Chicita

    Jag antar att hon vill att man lägger in sina egna rim här, så kan man inspireras och "låna" från varandra Flört

Svar på tråden Rimma dina gästpresentationer....