• Vi2alltid

    Ni är så snälla!!!!

    Alltså, reggade mig ju på FL för att jag kände att jag inte riktigt passar in i detta forum längre då jag ändå varit gift i 3.5 år. Men jösses vilket hemskt forum, det är så många som är otrevliga och rent ut sagt otrevliga! När man loggar in här känns det som att man bara landar i bomull. Jag saknar er! :/

  • Svar på tråden Ni är så snälla!!!!
  • MrsSilfverblad2b

    Håller med dig! FL är hemskt, bara massa skit och smutskastning. Vad man än skriver eller undrar så framstår man som världens sämsta förälder. Usch! BT är så mycket bättre.


    12-05-12
  • daniiel

    Nu har jag ju själv bara varit gift i ett halvår ungefär, men jag hänger kvar här ändå :) Jag vet ju själv när jag planerade mitt bröllop hur bra det var med tips och råd från andra som redan gift sig, så jag tycker det är bra att det är många fruar som huserar här också :) Håller dessutom med, FL är ett väldigt otrevligt forum.

  • Vi2alltid

    Ja jag delar gärna med mig av mina råd, men ibland känner jag ju att jag vill prata om annat också :)


     


    Men jag blir nog kvar här ett tag till i all fall :)

  • daniiel

    Ja, det är klart att enbart bröllopssnack kanske man inte alltid vill ha, men jag tycker det brukar gå bra att starta trådar även om annat här :) Jag hör inte till dom som tycker att det till 110% enbart måste vara renodlat bröllopsrelaterade trådar i forumet. Då skulle ju inte alternativen "Debatt" och "Känsliga rummet" finnas tycker jag.

  • Chicita

    Dels behövs vi ju för att kunna ge råd och tips till de som inte hunnit gifta sig än.
    Och dels kan vi ju fortsätta prata om annat, bara vi är duktiga på att hålla sånt separat från bröllopspratet och inte "ta över" forumet med ickerelaterade trådar...
    Glad

  • Jossen

    Jag håller med angående FL. Om man ber om råd och hjälp blir man genast påhoppad och "ser aldrig sin egna del i något".

    Här har jag stött på en hel massa härliga människor som är hjälpsamma:) Som liksom inte tycker att man måste tycka likadant hela tiden, men respekterar en ändå!

Svar på tråden Ni är så snälla!!!!